تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک گفت: بانک شهر شعار نوآوری در خدمت را در عمل، محقق کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر محمدحسین پورزرندی در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه تراکنش ایران، گفت: امروزه با توسعه تکنولوژی، […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک گفت: بانک شهر شعار نوآوری در خدمت را در عمل، محقق کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر محمدحسین پورزرندی در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه تراکنش ایران، گفت: امروزه با توسعه تکنولوژی، بانکداری سنتی جوابگوی نسل فعلی و آینده نیست و از این رو، حرکت به سمت بانکداری الکترونیک بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: برخی معتقد هستند که بانکداری الکترونیک زیان ده است، البته در نوآوری هر کار در ابتدا سود ده نیست، اما سرمایه گذاری‌ها برای آینده صورت می گیرد و بانک شهر شعار نوآوری در خدمت را در عمل، محقق کرده است.

مدیر عامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت های تکنولوژی و فناوری در حوزه بانکداری الکترونیک گفت: بانک شهر در مرحله اول این کار را انجام داده و بانکداری الکترونیک را با روش های مختلفی مانند همراه بانک و چه از طریق خود بانک‌ها فراهم ساخته است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا در ادامه این مسیر، شاهد رونق سایر فعالیت‌های بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر در سطح بین المللی باشیم.

بر این اساس، در مراسم اختتامیه دومین همایش تراکنش ایران، از بانک شهر به عنوان حامی مالی و اسپانسر این نمایشگاه قدردانی شد.