تاپ خبر۲۴:همایش روسای شعب بانک کشاورزی استان اردبیل ، بعد از ظهر روز چهار شنبه ۲۵ شهریور ماه سال جاری با حضور دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل ازروابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان اردبیل ، در این همایش دکتر مرتضی شهید […]

تاپ خبر۲۴:همایش روسای شعب بانک کشاورزی استان اردبیل ، بعد از ظهر روز چهار شنبه ۲۵ شهریور ماه سال جاری با حضور دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل ازروابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان اردبیل ، در این همایش دکتر مرتضی شهید زاده با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مجمع سالانه بانک گفت: تمام تلاش های شما عزیزان را در مجمع سالانه بانک به دولت محترم ارائه دادیم که مورد تائید قرار گرفت که یکی از دستاورهای ارزشمند آن تصویب افزایش سرمایه بانک کشاورزی بود.

رییس هیات مدیره بانک کشاورزی ، نقش بیمه کشاورزی را در پشتیبانی از تولید مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت : بیمه کشاورزی به تنهایی بیش از یک و نیم میلیون پرونده اعتباری را شامل می شود و هم اکنون در تلاشیم با پوشش ریسک که یکی از فاکتورهای مهم در بخش کشاورزی است تولید کنندگان را به فعالیت بیشتر تشویق کنیم.

مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به اضافه برداشت ها از بانک مرکزی که یکی از چالش های مهم بانک تلقی می شود گفت: اگر متکی به اضافه برداشت از بانک مرکزی باشیم، ضمن از دست دادن خلاقیت خود ، سیاست دولت راکه تلاش در کاهش تورم است بامشکل مواجه می کنیم و باید با دقت در جهت کاهش اضافه برداشت ها گام برداشته و ضمن پائین آوردن ریسک، منابع بانک را نیز افزایش دهیم.

دکتر مرتضی شهید زاده در ادامه افزود: بانک کشاورزی بازوی اقتصادی و اجرایی دولت دراجرای سیاست های بخش کشاورزی است که بی شک این موفقیت در سایه تلاش شما همکاران زحمتکش محقق خواهد شد.

وی با اشاره به پرداخت بهای گندم با توانایی قابل تحسین کارکنان بانک کشاورزی گفت: بهای گندم در هیچ دوره ای از دوران خرید گندم در این مرحله به این شکل پرداخت نشده بود که با همت کلیه همکاران ، حدوداً ۹۵ درصد از مطالبات گندمکاران زحمتکش پرداخت شده است و امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال جاری، باقی مطالبات این عزیزان نیز پرداخت شود.

گفتنی است؛ دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در حاشیه این سفر از برخی طرح های مهم بخش کشاورزی استان اردبیل بازدید کرد.