تاپ خبر۲۴: بازی تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار از مرحله دوم قهرمانی آسیا که مقابل بحرین برگزار می شود توسط شبکه سه سیما به گزارش مجید ارشیا پخش خواهد شد. تیم ملی بسکتبال ایران در ادامه رقابت‌هایش در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا باید به مصاف بحرینی برود که تا کنون نتایج […]

تاپ خبر۲۴: بازی تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار از مرحله دوم قهرمانی آسیا که مقابل بحرین برگزار می شود توسط شبکه سه سیما به گزارش مجید ارشیا پخش خواهد شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در ادامه رقابت‌هایش در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا باید به مصاف بحرینی برود که تا کنون نتایج قابل قبولی بدست آورده است.

بحرین تیم هفتاد و پنجم جهان است. هفت دوره در قهرمانی آسیا شرکت کرده‌ و بهترین عنوانی که دارد دهمی در سال ۱۹۹۷ است. این تیم که از ۱۹۷۷ وارد رقابت‌های آسیایی شده‌ است در دوره گذشته بالاتر از قطر در رده پانزدهم آسیا ایستاد اما در سال ۲۰۰۹ غایب رقابت‌ها بود.

این تیم یک بسکتبالیست آمریکایی دارد که تبعه بحرین شده است. سیجل گیلز سنتر این تیم است که سابقه چند بازی برای پتروشیمی ایران را نیز دارد. او بهترین بلاکر و دومین ریباندر تا این مرحله از رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

این بازی ساعت ۹:۱۵ فردا (سه‌شنبه) برگزار  که به طور مستقیم توسط شبکه سه با گزارش مجید ارشیا پخش خواهد شد.