تاپ خبر۲۴: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ، با حضور در غرفه همراه اول به گفتگو با مدیران این اپراتور پرداخت. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ، وزیر ارتباطات ‌و فناوری اطلاعات ضمن بازدید […]

تاپ خبر۲۴: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ، با حضور در غرفه همراه اول به گفتگو با مدیران این اپراتور پرداخت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ، وزیر ارتباطات ‌و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از غرفه مرکزی همراه اول واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران، با آخرین دستاوردها و سرویس های اپراتور اول تلفن همراه کشور و خاورمیانه آشنا شد.

محمد جواد آذری جهرمی همچنین بعد از بازدید تمامی بخش های غرفه همراه اول و در جریان قرار گرفتن از سرویس های ارائه شده در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ توسط این اپراتور، با حضور در بخش VIP با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران به گفت و گو نشست.

همچنین در این رویداد بین المللی، برخی نمایندگان مجلس نیز با حضور در غرفه همراه اول، از نزدیک با خدمات و محصولات اپراتور اول موبایل آشنا شدند و به تبادل نظر با مدیران شرکت ارتباطات سیار ایران پرداختند.

همراه اول در این نمایشگاه، با آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه های «ارزش افزوده»، «نوآوری» و «خدمات مشتریان» به استقبال از بازدیدکنندگان رفته است.

همچنین همراه اول با معرفی قابلیت های اپلیکیشن های «همراه من»، «همراه یار»، «باشگاه فیروزه ای» و درگاه های رسمی خرید شارژ و بسته های اینترنتی این شرکت، ثبت نام آنلاین انواع سیم کارت های همراه اول در سامانه های گلچین و شاپ، شارژ و بسته های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه اول در خدمت بازدیدکنندگان است.

ارائه تمامی خدمات اعم از تعویض سیم کارت قدیم به نسل جدید، فروش و فعال سازی سیم کارت های دانشجویی، دانش آموزی و کودک، فعال سازی خدمات غیر حضوری از دیگر برنامه های همراه اول و شرکت های زیرمجموعه آن در این نمایشگاه است.

علاوه بر حضور بخش های خدمات مشتریان، محصولات و خدمات، فروش و جذب و استخدام همراه اول، شرکت های ستاره اول، مبین نت، انارستان و هاب های بهشتی و اصفهان نیز در قالب شرکت های همکار همراه اول در این نمایشگاه حضور دارند.

علاقه مندان برای بازدید از غرفه های همراه اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، می توانند تا ۳۰ تیر ماه به سالن های خلیج فارس و الکامپ جابز مراجعه کنند.