تاپ خبر۲۴ :محمد بیگدلی مدیرعامل، علی رضا لگزائی قائم مقام مدیرعامل و تنی چند از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از نزدیک با مردم و آسیب دیدگان از زلزله دیدار و گفتگو کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، در پی وقوع زمین لرزه فاجعه […]

تاپ خبر۲۴ :محمد بیگدلی مدیرعامل، علی رضا لگزائی قائم مقام مدیرعامل و تنی چند از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از نزدیک با مردم و آسیب دیدگان از زلزله دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، در پی وقوع زمین لرزه فاجعه بار در غرب کشور و وارد آمدن خسارت های جانی و مالی به تعداد زیادی از هموطنان، مدیر عامل بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد، روز شنبه ۲۷ آبان ماه با سفر به استان کرمانشاه، از نزدیک با کارکنان این بانک و مردم منطقه دیدار و گفتگو کردند.
بیگدلی در جریان این سفر از استمهال دو ساله بازپرداخت برخی از تسهیلات اعطایی در مناطق زلزله زده و اعلام جزئیات تکمیلی آن طی روزهای آتی خبر داد و گفت: بانک ملت با همکاری ستاد بحران، آمادگی اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ یکصد میلیون ریال، تسهیلات ساخت مسکن روستایی به مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال و تسهیلات ساخت مسکن شهری به مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریالی را دارد.
وی با اشاره به کمک های اهدایی کارکنان بانک ملت از سراسر کشور برای زلزله زدگان غرب کشور افزود: خانواده بزرگ بانک ملت در اقدامی خداپسندانه و در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود، یک روز از حقوقشان را نیز برای کمک به حادثه دیدگان در مناطق غرب کشور اختصاص داده اند.