تاپ خبر۲۴:دکتر زارع پور اشکذری از فرآیند اورهال (تعمیرات اساسی) واحد موم گیری پالایشگاه روغن سازی شرکت ایرانول در تهران که پس از ۷ سال در حال اجرا است بازدید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، ایشان ضمن قدردانی از پرسنل و مدیران پالایشگاه روغن سازی تهران بیان نمودند: این […]

تاپ خبر۲۴:دکتر زارع پور اشکذری از فرآیند اورهال (تعمیرات اساسی) واحد موم گیری پالایشگاه روغن سازی شرکت ایرانول در تهران که پس از ۷ سال در حال اجرا است بازدید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، ایشان ضمن قدردانی از پرسنل و مدیران پالایشگاه روغن سازی تهران بیان نمودند: این اورهال کامل ترین اورهال واحد موم گیری در ۲۵ سال گذشته است که در آن تمامی تجهیزات و مبدل ها، تانک ها، کمپرسور ها و تجهیزات ابراز دقیق پست های برق مربوطه، مورد بارزسی و تعمیرات قرار گرفته اند.
دکتر زارع پور اشکذری تصریح کرد: تعمیرات اساسی سنوات گذشته در این واحد، آخرین بار ۷ سال پیش انجام شده است که در آن حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد از کلیه تجهیزات مورد بازرسی و تعمیرات قرار گرفته بود لذا از این حیث اورهال اخیر شرایط منحصر به فردی در درصد پوشش تعمیرات دارد.
وی تاکید کرد، عملیات اورهال با همکاری تمامی پرسنل واحدهای نگهداری و تعمیرات، عملیات، مهندسی فرآیند، بازرسی فنی، مهندسی عمومی، بازرگانی و HSE و مجموعا ۳۰۰ نفر نیروی کار و با پیش بینی ۴۰،۰۰۰ نفر ساعت کار انجام خواهد شد و با قرار گرفتن این واحد پالایشگاه در سرویس، انشاالله در سال تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع‌زدایی‌ها شاهد افزایش تولید و کیفیت محصولات شرکت ایرانول خواهیم بود.