تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت همراه با رییس هیات مدیره و مدیر روابط عمومی این بانک پس از حضور در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش، از این نمایشگاه بازدید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، نمایشگاه بورس، بانک، بیمه […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت همراه با رییس هیات مدیره و مدیر روابط عمومی این بانک پس از حضور در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش، از این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی عصر روز ۱۸ آبان ماه سال جاری با حضور دکتر الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری، دکتر اکبر ترکان مشاور عالی رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی اشرف عبدالله پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی و مهندس مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت.
بر اساس این گزارش، علی رستگار مدیرعامل همراه با محمد بیگدلی رییس هیات مدیره، ناصر شاهین فر مشاور عالی اجرایی و معاون مدیرعامل، حسین حیدری معاون مدیرعامل در امور بانکداری تجاری و شخصی، رحیم طاهری مدیر امور ناحیه یک، مجتبی کحالی مدیر امور بانکداری شرکتی، رشید خضری رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی و دکتر مسعود کیماسی رییس اداره کل مدیریت بازاریابی بانک ملت نیز در این مراسم حضور یافتند.
مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه همچنین از غرفه این بانک در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی بازدید کردند.
رستگار در ادامه سفر خود به جزیره کیش، در دیدار با مهندس مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن معرفی خدمات و محصولات جدید بانک ملت، آمادگی این بانک را برای گسترش همکاری ها با این منطقه آزاد اعلام کرد.
در این دیدار طرفین بر ضرورت انعقاد تفاهمنامه همکاری در زمینه های مختلف در آینده ای نزدیک تاکید کردند.
بانک ملت همراه با تعدادی از شرکت های زیرمجموعه، به صورت فعال در دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور حضور یافته است.
این نمایشگاه که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در جزیره کیش بر پا شده است تا روز ۲۱ آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.