تاپ خبر۲۴:عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از نزدیک در جریان فعالیت‌های سازمان پایانه‌ها در زمینه خدمت‌رسانی به مسافران در پایانه غرب قرار گرفت. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، اسماعیل دوستی صبح امروز با حضور در پایانه مسافری غرب با تاکید […]

تاپ خبر۲۴:عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از نزدیک در جریان فعالیت‌های سازمان پایانه‌ها در زمینه خدمت‌رسانی به مسافران در پایانه غرب قرار گرفت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، اسماعیل دوستی صبح امروز با حضور در پایانه مسافری غرب با تاکید بر اهمیت توجه به نیازهای شهروندان مسافر، از عملکرد سازمان پایانه‌ها در انجام این مهم و نظم و انضباط حاکم بر پایانه غرب و پاکیزگی محوطه و سالن انتظار آن قدردانی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ضمن حضور در بخش‌های مختلف پایانه غرب از جمله سکوی سوار و پیاده شدن مسافران، با فرآیند ورود و خروج مسافران به پایانه غرب و نحوه تهیه بلیت و حرکت اتوبوس‌ها آشنا شد.

وی همچنین در دیدار از بخش‌های اداری پایانه غرب، بر اهمیت جایگاه سازمان پایانه‌ها در سامانه حمل ونقل بین‌شهری تاکید کرد و گفت: «سعی می‌کنیم با حمایت‌ و پشتیبانی شورای شهر و تکیه بر مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق مدیریت ارشد شهرداری و سازمان پایانه‌ها و تلاش کارکنان، بستر را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که شهروندان مسافر با اعتماد و اطمینان بیشتری، سفرهایشان را از پایانه‌های تهران آغاز کنند.»

مهندس دوستی سپس با حضور در اتاق مادر و کودک، کتابخانه، ایستگاه‌های مطالعه و… از تلاش‌های مجموعه مدیریتی سازمان پایانه‌ها برای افزایش هرچه بیشترکیفیت خدمات فرهنگی و اجتماعی ارائه شده به مسافران و مراجعه‌کنندگان در پایانه غرب قدردانی کرد و فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای دسترسی آسان‌تر آنان به سامانه حمل‌ونقل عمومی درون شهری را خواستار شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ایجاد چشم‌اندازی زیبا به منظور کاهش آلودگی هوا در پایانه‌ها و کاشت گل و گیاه و گسترش فضای سبز موجود را مورد تاکید قرار داد و پاکیزگی و زیبایی محیط پایانه غرب را رضایت‌بخش توصیف کرد.