تاپ خبر۲۴:بازبینی آثار ارسال شده به جشنواره فیلم‌های ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، همچنان ادامه دارد و داوران در حال بررسی این آثار هستند. به گزارش تاپ خبرازروابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی بانک با اعلام این خبر گفت: از ابتدای ماه جاری، بازبینی و بررسی دقیق آثار ارسالی به این جشنواره آغاز […]

تاپ خبر۲۴:بازبینی آثار ارسال شده به جشنواره فیلم‌های ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، همچنان ادامه دارد و داوران در حال بررسی این آثار هستند.
به گزارش تاپ خبرازروابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی بانک با اعلام این خبر گفت: از ابتدای ماه جاری، بازبینی و بررسی دقیق آثار ارسالی به این جشنواره آغاز شد و همچنان در حال پیگیری است. این آثار در حضور هنرمندان بنام و اساتید مطرح در این حوزه همچون کمال تبریزی، روح‌الله حجازی، دکتر بلخاری و … اکران و آثار برگزیده برای راه‌یابی به مرحله نهایی، گزینش می‌شوند.
وی ضمن اعلام آمار آثار ارسالی به دبیرخانه ادامه داد: طبق آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره در نهایت، بیش از ۵ هزار نفر در این جشنواره ثبتنام کردند که از این تعداد ۵۰۰ ایده و ۷۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد. این آمار نشان از استقبال بسیار خوب علاقمندان و هنرمندان عزیز کشور دارد.
رفیعی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه آغاز ایام سوگواری محرم و صفر و طبق تصمیم دبیرخانه جشنواره قرار بر این شد مراسم اختتامیه این جشنواره و اکران فیلم‌های برگزیده پس از این ایام برگزار شود که زمان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
وی در پایان ضمن اظهار امیدواری نسبت به ادامه برگزاری این جشنواره در دوره‌های آتی تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره فرصت مناسبی را، برای کشف استعدادهای جوانان علاقمند به حوزه فیلمسازی فراهم کند.
گفتنی است این جشنواره با هدف کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان و همچنین جلب افکار عمومی نسبت به موضوعات این جشنواره، در ۳ بخش اصلی حفظ محیط‌زیست و منابع‌‌ملی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و معرفی یکی از خدمات، محصولات یا ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد برگزار شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های
۳۱ و ۸۲۸۹۳۰۳۰-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به سایت http://www.pasargadfilmfest.ir مراجعه فرمایند.