تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بانک کشاورزی در نشست خبری که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: نظارت بانک کشاورزی در اختصاص تسهیلات، یکی از قوی ترین نظارتها در سیستم بانکی کشور می باشد. به گزارش تاپ خبر۲۴ ، شهیدزاده در این نشست خبری با بیان این مطلب اظهار داشت: به دلیل نظارتهایی […]

تاپ خبر۲۴: مدیر عامل بانک کشاورزی در نشست خبری که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: نظارت بانک کشاورزی در اختصاص تسهیلات، یکی از قوی ترین نظارتها در سیستم بانکی کشور می باشد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ ، شهیدزاده در این نشست خبری با بیان این مطلب اظهار داشت: به دلیل نظارتهایی که اعمال می کنیم بیش از ۹۸ درصد از منابع این بانک برای طرحهایی کشاورزی اختصاص می یابد.
وی با اشاره به تخصصی بودن فعالیت بانک کشاورزی تصریح کرد: در این بانک سامانه ای طراحی شده که درخواست تسهیلات کمتر از ۲۰ میلیون تومان طی سه مرحله توسط کارشناسان بررسی و پرداخت می گردد.
شهیدزاده در خصوص سرمایه بانک کشاورزی نیز گفت: سرمایه ثبتی این بانک ۱۵۰۰ میلیارد تومان می باشد که قرار است ۲۵۰ میلیارد تومان دیگر از محل صندوق ذخیره ارزی به آن اضافه شود.
وی یکی از مشکلات بانک کشاورزی را تاخیر در بازپرداخت اقساط تسهیلاتی دانست که کشاورزان به دلیل خشکسالی و سایر بلایای طبیعی دچار مشکل هستند.
مدیر عامل بانک کشاورزی با تاکید بر زیان ده نبودن این بانک گفت: متناسب با پرداختی ها توانستیم منابع جمع آوری نمائیم. شهیدزاده با اشاره به سه وجهی بودن فعالیت بانک کشاورزی گفت: وظیفه ما حفظ منابع دولت، توسعه منابع و نیز حفظ منافع مردم می باشد.
وی در پایان گفت: با استقرار شرکتهای تخصصی ارزیاب توسط سازمان نظام مهندسی، پروژه ها و طرحهایی که قرار است از تسهیلات بانک کشاورزی استفاده نمایند مورد ارزیابی قرار می گیرند.