تاپ خبر۲۴:این روزها، ال‎‌جی دو نماینده در بخش قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند اندروید بازار دارد. ال‌جی G2 با وجود امکانات سخت افزاری عالی، حاشیۀ اطراف صفحه‌نمایش بسیار باریک و محل قرارگیری منحصربه‌فرد کلیدهای تنظیم صدا و روشن/خاموش در فهرست خرید تمامی کاربران حرفه‌ای اندروید دیده می‌شود. ال‌جی Nexus 5 نیز که نیازی به معرفی ندارد و […]

تاپ خبر۲۴:این روزها، ال‎‌جی دو نماینده در بخش قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند اندروید بازار دارد. ال‌جی G2 با وجود امکانات سخت افزاری عالی، حاشیۀ اطراف صفحه‌نمایش بسیار باریک و محل قرارگیری منحصربه‌فرد کلیدهای تنظیم صدا و روشن/خاموش در فهرست خرید تمامی کاربران حرفه‌ای اندروید دیده می‌شود. ال‌جی Nexus 5 نیز که نیازی به معرفی ندارد و این روزها با استقبالی فوق العاده در بازار مواجه شده است.
در گزارشی که ال‌جی به تازگی منتشر کرده نحوه، زمان و مکان استفادۀ شهروندان آمریکایی از گوشی‌های هوشمندشان مورد بررسی قرار گرفته است. برای اینکه خواندن انبوهی از آمار کسل‌کننده، جالب‌تر شود، ال‌جی این گزارش را در قالب یک اینفوگرافیک ارائه کرده است. همۀ ما جایگاه گوشی‌های هوشمند در زندگی‌مان را می‌شناسیم! حدود ۴۸ درصد از آمریکایی‌ها گفته‌اند که با استفاده از گوشی در خانه یا هنگام عبادت مشکلی ندارند. باور کنید یا نه، ۷۷ درصد از آن‌ها، هنگامی در رختخواب بوده‌اند، از گوشی هوشمندشان استفاده می‌کنند! و نکته عجیب‌تر این است که تنها ۲۸ درصد از آن در قرارهایشان از تلفن همراه هوشمند خود استفاده می‌کنند.
جیمز فیشلر، نایب رئیس بخش بازاریابی ال‌جی الکترونیکس در ایالات متحده، می‌گوید: «گوشی‌های هوشمند به سرعت به ابزاری مدرن و ضروری تبدیل شده‌اند و بسیاری از کاربران بدون آن‌ها نمی‌توانند روز خود را سر کنند. با وجود پیشرفت‌های عمده‌ای که در سال‌های اخیر در زمینه گوشی‌های تلفن همراه صورت گرفته است، گوشی‌های هوشمند مرزهای اولیه کاربردهایی را که برای آن‌ها ساخته شدند را پشت سر گذاشته و از یک ابزار ارتباطی به همراهی خوب و واقعی برای زندگی روزمره تبدیل شده‌اند؛ از موقعیت‌های اجتماعی تا شخصی‌ترین لحظه‌های زندگی ما. علاوه بر این، به دلیل تقاضای رو به افزایش برای ابزارهای پیچیده‌تر با قابلیت‌های بیشتر، عرضه گوشی‌های هوشمندی چون ال‌جی G2 که امکانات ویژه‌ای برای تسهیل زندگی روزمره کاربران در اختیار آنان می‌گذارند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
پیش از عرضۀ گوشی‌های هوشمند، مردم به خواندن روزنامه و یا کتاب در دستشویی عادت داشتند. بررسی‌های ال‌جی نشان داد ۷۵ درصد از آمریکایی‌ها با استفاده از گوشی‌شان در چنین مکان‌هایی مشکلی ندارند! همچنین، ال‌جی به این نتیجه رسیده است که ۵۸ درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند، هنگام بیرون رفتن با خانواده، و ۶۲ درصد از آن‌ها هنگام بیرون رفتن با دوستانشان از تلفن همراه استفاده می‌کنند. این تحقیق بر روی ۱۱۵۲ شهروند آمریکایی بالای ۱۸ سال انجام گرفته است. حدود ۲۰ درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند که مهم نیست در چه موقعیتی باشند؛ هرگز سعی در مخفی کردن استفاده از گوشی‌شان نخواهند کرد. تقریباً ۴۸ درصد دیگر نیز گفته‌اند از دوربین‌ گوشی‌هایشان برای ثبت تصاویر «تکان دهنده» و ۳۶ درصد برای ثبت تصاویر از خودشان استفاده می‌کنند.