تاپ خبر۲۴:ایسوس ۱۴ جایزه معتبر نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ را از آن خود نمود. در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ که به تازگی افتتاح شده است توانست شروعی فوق العاده داشته باشد و ۱۴ جایزه معتبر این نمایشگاه را از آن خود نماید. کنسول ROG GR6 برنده جایزه بهترین طراحی و محصولات ZenBook UX305 ، ASUS ZenWatch ، […]

تاپ خبر۲۴:ایسوس ۱۴ جایزه معتبر نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ را از آن خود نمود.

در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ که به تازگی افتتاح شده است توانست شروعی فوق العاده داشته باشد و ۱۴ جایزه معتبر این نمایشگاه را از آن خود نماید. کنسول ROG GR6 برنده جایزه بهترین طراحی و محصولات ZenBook UX305 ، ASUS ZenWatch ، X99-DELUXE/U3.1و ASUS AiProtection جایزه The Computex Best Choice را از آن خود نمودند. همچنین دستگاه ZenBook UX305 و ۷ محصول دیگر جایزه Computex d&i را دریافت کردند.

“ با آغاز به کار نمایشگاه کامپیوتکس سال ۲۰۱۵ میلادی، جدیدترین فناوریها و محصولات شرکت های سخت افزاری معرفی شدند و ۱۴ محصول ایسوس در میان محصولات برگزیده این نمایشگاه قرار گرفتند و جوایز ارزشمندی را در رشته های مختلف طراحی، خلاقیت، نوآوری و بهترین انتخاب از آن خود کردند.“نمایشگاه کامپیوتکس بزرگترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات در منطقه آسیا است که هر ساله در شهر تایپه کشور تایوان برگزار میشود و شرکت های فعال در این حوزه به معرفی محصولات جدید خود میپردازند. کسب جوایز متعدد فناوری، طراحی و خلاقیت در این نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در طی این سالها ایسوس همواره در برترین جایگاه در مقایسه با سایر رقبا قرار گرفته و بیشترین جوایز را از آن خود کرده است.

امروز با آغاز به کار نمایشگاه کامپیوتکس سال ۲۰۱۵ میلادی، جدیدترین فناوریهای و محصولات شرکت های سخت افزاری معرفی شدند و ۱۴ محصول ایسوس در میان محصولات برگزیده این نمایشگاه قرار گرفتند. این محصولات در رشته های مختلف طراحی، خلاقیت، نوآوری و بهترین انتخاب شایسته دریافت جایزه شناخته شدند. در میان تمامی برندگان جوایز کامپیوتکس ۲۰۱۵، ایسوس توانست با کسب ۱۴ جایزه برای محصولات خود چند پله بالاتر از سایر رقبا و در رتبه نخست قرار گرفت.

در میان محصولات برتر ایسوس، کامپیوتر دسکتاپ GR6 جایزه بهترین طراحی و ساعت هوشمند Zenwatch، Smart Home System ، Zenbook UX305 و AiProtection جایزه Best Choice Award کامپیوتکس ۲۰۱۵ را از آن خود کردند. جوایز Best Choice Award توسط انجمن TAITRA تامین میشوند و شرط انتخاب یک محصول تمایز، منحصر به فرد بودن و قابل عرضه در بازار در نظر گرفته شده است. جوایز Computex d&i توسط TAITRA و iF Design که نقش مهمی در طراحی صنعتی دارند و کسب جایزه توسط این دو گروه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ایسوس در تمامی شاخه ها توانست رتبه قابل توجهی کسب کند و طراحی محصولات این شرکت به دلیل تاثیر مثبت در زندگی مردم و ساخت محصولات خلاقانه به عنوان فعالترین و خلاق ترین برند برگزیده شد.

برگزیدگان Best Choice Award

در این شاخه شش محصول ایسوس جایزه بهترین انتخاب نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ را از آن خود کردند. کنسول GR6 ، سیستم هوشمند ASUS Smart Home System، مادربورد X99-Deluxe/U3.1، مجموعه امنیت شبکه AiProtection، اولترابوک Zenbook UX305 و ساعت هوشمند ZenWatch با برخورداری از طراحی خلاقانه، امکانات منحصر به فرد و تمایز شایسته دریافت این جایزه شدند.

برگزیدگان Computex d&i Awards

در این شاخه ایسوس توانست ۷ جایزه را آن خود کند و همچنان پیشتاز و متمایز از سایر برندها در رتبه اول قرار بگیرد. محصولاتی از ایسوس که شایسته جایزه Computex d&i شناخته شدند تلفن هوشمند ZenFone 2، تبلت ZenPad 8.0، پروژکتور قابل حمل P3B، لپ تاپ ROG G751، کامپیوتر دسکتاپ ASUSPRO E810 ، کامپیوتر یکپارچه A6420 و لپ تاپ Transformer book T300 Chi بودند.