تاپ خبر۲۴: مهمترین جوایز امسال از رسانه های معتبر اروپایی (European Hardware Community Awards) به قطعات ایسوس رسید! برند نخست گیمینگ جهان با نظر بیش از ۲۰ میلیون طرفدار،سرسخت فناوری در اروپا، یک بار دیگر تحسین همگان را برانگیخت. محصولات ایسوس در بخش مادربورد، کارت گرافیک، نمایشگرهای گیمینگ، لپ تاپ و کیس های کوچک (Mini […]

تاپ خبر۲۴: مهمترین جوایز امسال از رسانه های معتبر اروپایی (European Hardware Community Awards) به قطعات ایسوس رسید! برند نخست گیمینگ جهان با نظر بیش از ۲۰ میلیون طرفدار،سرسخت فناوری در اروپا، یک بار دیگر تحسین همگان را برانگیخت.

محصولات ایسوس در بخش مادربورد، کارت گرافیک، نمایشگرهای گیمینگ، لپ تاپ و کیس های کوچک (Mini PC) توانستند ۱۱ جوایز اصلی را به خود اختصاص دهند.
این جوایز از نظرسنجی بین ۲۰ میلیون کاربر در معروف ترین و معتبر ترین های رسانه های دنیای سخت افزار در اروپا شامل: Cowcotland، Geeknetic، Hardware.Info، Hardware Upgrade، HardwareLuxx، KitGuru، Lab501، PurePC و SweClockersهرساله به محصولات کامپیوتری در رده های مختلف اهدا می شود.
سه مادربورد ایسوس برنده هر سه جایزه مادربورد سال
در بخش مادربورد با فرم فاکتور ATX، مادربورد ROG CROSSHAIR VI HERO، بهترین مادربورد انتخاب شد. در بخش مادربورد سال در فرم فاکتور Micro ATX مادربورد ROG STRIX Z370G GAIMNG نشان برتر را به خود اختصاص داد. در بخش مادربورد سال در فرم فاکتور Mini ITX نیز مادربوردROG STRIX Z370I GAMING از دیدگاه کاربران انتخاب گردید.
از دلایل انتخاب مادربوردهای ایسوس در هر سه فرم فاکتور، سازگاری بسیار بالا، کارایی و اطمینان پذیری منحصر به فرد ایسوس به همراه استفاده از بهترین قطعات، نرم افزارها، تجهیزات صوتی و عملکرد بی نقص آنها در اورکلاک و گیمینگ است. هر سه فرم فاکتور مدنظر از بین همه برند های تولید کننده مادربورد مورد بحث بوده که ایسوس توانست همه رقبا را به سادگی کنار زند.
پرچمداران ایسوس برنده جوایز بهترین کارت گرافیک های سری AMD و NVIDIA
کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1080 TI و ROG STRIX RX VEGA 64 ایسوس،هر دو جایزه مربوط به بهترین کارت گرافیک های سری AMD و NVIDIA را به خود اختصاص دادند.
طبق نظر کاربران، به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت، طراحی منحصر به فرد مدار تغذیه عالی، خنک کننده کارامد، نورپردازی Aura، و کارایی بسیار راضی کننده هر دو پرچم دار ایسوس از بین همه رقبا انتخاب شدند.
برترین مانیتور گیمینگ و بهترین مانیتور از همه جهات با ROG
ظاهر جذاب، پنل ۳۴ اینچ خمیده IPS با تفکیک پذیری ۳۴۴۰×۱۴۴۰ ، لقب بهترین نمایشگر سال را به ROG Swift PG348Q اختصاص داده است. فناوری G-SYNC از NVIDIA بازی بی وقف و تصویر بی نقص را برای گیمینگ مداوم در این مانیتور برای گیمرهای به ارمغان آورده است.
ROG Swift PG279Q در بین نمایشگرهای گیمینگ توانست نظر کاربران را به خود جلب کند تا جایزه بهترین نمایشگر گیمینگ را از آن خود کند. پنل ۲K/WQHD (2560 x 1440) با سایز ۲۷ اینچ و نرخ تازی سازی ۱۶۵ هرتز، ویژگی های GamePlus و GameVisual به همراه فناوری کاهش نور های مضر آبی (Ultra Low Blue Light Technology) از اصلی ترین دلایل انتخاب این نمایشگر از دید کاربران بوده است.
GR8 II با دو جایزه
ROG GR8 II تنها محصولی در لیست است که توانست دو جایزه را به خود اختصاص دهد! GR8 II جوایز بهترین MINI PC و بهترین سیستم دسکتاپ گیمینگ را به خود اختصاص داد. سایز بسیار کوچک، قطعات قدرتمند رده دسکتاپ، کارت گرافیک GTX 1060 6GB سفارشی، نورپردازی Aura، تجهیزات صوتی حرفه ای و گیمینگ و کوچکترین کیس سازگار با VR از دلایل انتخاب و اهدای دو جایزه به ROG GR8 II است.
لپ تاپ های ایسوس، برنده جوایز گیمینگ و رده مصرف کننده
ROG Zephyrus با عنوان باریک ترین لپ تاپ گیمینگ با کارت گرافیک GTX 1080 و وزن ۲٫۲ کیلوگرم، راهکار خنک سازی Active Aerodynamic System (AAS) هم ضخامت لپ تاپ را کاسته و هم خنک سازی را به بهترین حالت ممکن مهیا کرده است. نورپردازی تحسین شده Aura و کیبورد سازگار با QWER و WASD عملکردی کامل را برای سبک های مختلف MOBA و FPS و سایر سبک های بازی پدید آورده است.
ZenBook UX410UA نیز با وزن بسیار پایین، نمایشگر ۱۴ اینچی با فناوری Nano Edge، و استفاده از آخرین نسل پردازنده های اینتل، طبق نظر کاربران لپتاپی ایده آل برای حمل و نقل بوده و بر اساس آرای کاربران لپ تاپ های ایسوس نیز در دسته بهترین ها قرار گرفته اند.
نکته جالب و تأثیر گذار این جوایز، سطح عملکرد ایسوس در دنیای سخت افزار است. در بین تمامی تولید کنندگان مادربورد، کارت گرافیک، نمایشگر های گیمینگ، کیس های کوچک (Mini PC) و لپ تاپ، ایسوس توانست تمامی جوایز را کسب کرده تا بتواند اثبات کاملی از شایستگی عنوان برند نخست گیمینگ در جهان را به رخ رقبای خود بکشاند.