تاپ خبر۲۴: هر سال در اواخر ماه اکتبر، وزارت خزانه داری تایوان, عملکرد شرکت های بین المللی تایوانی را به صورت عمومی منتشر می کند. امسال نیز مجله معروف و شناخته شده Fortune ایسوس را مجددا با ارزشمندترین برند تایوانی نامگذاری کرد. به نقل از این مجله، ایسوس برای ششمین سال متوالی توانسته است تا […]

تاپ خبر۲۴: هر سال در اواخر ماه اکتبر، وزارت خزانه داری تایوان, عملکرد شرکت های بین المللی تایوانی را به صورت عمومی منتشر می کند.

امسال نیز مجله معروف و شناخته شده Fortune ایسوس را مجددا با ارزشمندترین برند تایوانی نامگذاری کرد. به نقل از این مجله، ایسوس برای ششمین سال متوالی توانسته است تا این افتخار را برای خود کسب کند. کسب این امتیازات به صورت پیوسته توانسته است تا ایسوس را به عنوان برندی خاص و برجسته در صنعت کامپیوتر معرفی کند. جانی شی، رئیس هیئت مدیره شرکت ایسوس در رابطه با کسب این افتخار ایسوس گفته است: ایسوس قصد دارد تا به تحسین برانگیزترین شرکت پیشرو در دنیای فناوری تبدیل شود؛ ما مفتخریم که برای ششمین سال متوالی این افتخار را از مجله Fortune کسب کنیم. شناخته شدن به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین شرکت‌های جهانی برای باری دیگر، تایید بر این است که ایسوس همیشه تحول و پیشرفت را در برنامه خود به صورت جدی دنبال می کند و ما بی وقفه به دنبال این چشم انداز هستیم.

نظر سنجی این مجله معتبر دارای ۹ معیار اساسی است تا هر سال با ارزشمندترین برند را از دیدگاه خود اعلام کند. از جمله این معیار ها می توان به ارزش سرمایه گذاری، کیفیت و مدیریت محصولات، مسئولیت اجتمائی و توانایی جذب استعدادها اشاره کرد. همچنین ایسوس در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز به عنوان بهترین برند لپ تاپ از دیدگاه مجله LaptopMag شناخته شد. از دیگر افتخاراتی که ایسوس توانسته است طی تاریخچه فعالیت خود کسب کند می توان به مسئولیت پذیرترین شرکت در آسیا و کسب بیش از ۵۰ جایزه معتبر در طراحی اشاره داشت. مطابق با شعار ایسوس، در جستجوری شگفتی، این برند قصد دارد تا نوآوری‌های بیشتری را برای مردم فراهم کند. این شرکت تایوانی اخیرا فعالیت خود را در بخش هوش مصنوعی و ساخت و ساز هوشمند گام‌های مهمی را برداشته است.

ایسوس در سال جدید فعالیت قدرتمندی خواهد داشت زیرا این شرکت در خلل مراسم CES 2021 مجموعه کاملی از محصولات جدید خود را معرفی کرد. همچنین ایسوس طی این مراسم توانست ۱۵ جایزه معتبر نوآوری از سوی CES برای محصولات جدید خود کسب کند. نمایشگر، نوت بوک، تلفن های هوشمند، مادربرد، کارت گرافیک، کامپیوترهای کوچک و تجهیزات جانبی گیمینگ از جمله دسته‌های محصولات ایسوس است که در این مراسم مدل‌های جدید آن معرفی و رونمایی شدند؛ کسب این افتخار به علاوه شناخته شدن ایسوس به عنوان ارزشمندترین برند تایوانی از دید مجله معتبر Fortune، این اطمینان را می‌دهد که این شرکت موفق تایوانی در آینده نیز با محصولات شگفت انگیز بیشتری همراه خواهد بود.

امسال مجله Fortune با شراکت و همکاری Koran Ferry از میان حدودا ۱۵۰۰ نامزد و ۱۰۰۰ شرکت شناخته شده و بزرگ آمریکایی بر اساس درآمد بیش از ۱۰ میلیارد دلار، ارزشمندترین برند سال جدید را انتخاب کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://fortune.com/company/asustek-computer/worlds-most-admired-companies/