تاپ خبر۲۴: شرکت ایسوس به تازگی جدیدترین سری از محصولات نمایشگر Signage و نوآوری های به کار رفته در آن را در نمایشگاه ISE 2016 رونمایی نمود. بازدید کنندگانی که به نمایشگاه ISE 2016 رفته بودند می توانستند از نزدیک مدل حرفه ای SV555 و مدل SD433 که دارای سیستم عامل Android می باشد را […]

تاپ خبر۲۴: شرکت ایسوس به تازگی جدیدترین سری از محصولات نمایشگر Signage و نوآوری های به کار رفته در آن را در نمایشگاه ISE 2016 رونمایی نمود.

بازدید کنندگانی که به نمایشگاه ISE 2016 رفته بودند می توانستند از نزدیک مدل حرفه ای SV555 و مدل SD433 که دارای سیستم عامل Android می باشد را بررسی کرده و ویژگی های منحصر به فرد آن را آزمایش کنند.
رده محصولات Digital Signage به گونه ای طراحی شده اند که مناسب برای مکان هایی مانند فروشگاه ها، ایستگاه های وسایل نقلیه، دیوارهای ویدیویی و محیط های سازمانی می باشند.
نمایشگر حرفه ای ASUS Sinage SV555
SV555 دارای صفحه ای با اندازه ۵۴٫۶ اینچ و وضوح Full HD می باشد که دارای روشنایی ۴۵۰ cd/m2 بوده و با داشتن OPS یا همان Open Pluggable System، می تواند از ماژول های PC نیز پشتیبانی نماید. SV555 به گونه ای طراحی و مهندسی شده که نصب و نگهداری آن آسان باشد تا هزینه های اضافی مربوط به دستگاه کاهش یابد. با داشتن صفحه نمایشگر در رده صنعتی، SV555 را می توان به صورت ۲۴ ساعته در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد، زیرا که قطعات به کار رفته در آن دارای طول عمر بالایی می باشند. به منظور افزایش سازگاری این دستگاه با پروتکل های مختلف تصویری، ایسوس گزینه های مختلفی را در اختیار کاربران برای متصل نمودن SV555 به دیگر دستگاه ها گذاشته است که این شامل ورودی های تصویر DisplayPort، HDMI، D-Sub، DVI-D، BNC و DVI-I می باشد.
ASUS SD433 و CA001 دو Signage با سیستم عامل Android
هر دو Signage مدل های CA001 و SD433 دارای سیستم عامل هوشمند Android می باشند که انعطاف پذیری بیشتری به رابط کاربری آنها داده است. به منظور راحتی کاربر عملکردهای تایمر و Watchdog در آن تعبیه شده است و به کاربر این امکان را می دهد که در زمان معین دستگاه را خاموش نموده و یا اینکه در صورت از کار افتادن سیستم آن را به صورت خودکار راه اندازی مجدد نماید. طراحی این دو Signage به گونه ای است که کمترین توان مصرف را دارند؛ به حدی که در حالت Standby تنها ۰٫۵ W مقدار برق مصرفی آنها است.
شرکت ایسوس در این محصولات درگاه RS232 نیز تعبیه نموده است که به آنها قابلیت متصل نمودن چندین Signage به یکدیگر را داده است و همچنین با داشتن درگاه RJ45 و Wi-Fi می توان این دستگاه ها را به اینترنت متصل نمود. این محصول تنها ۹ کیلوگرم وزن داشته، به صورت VESA-Mount قابلیت اتصال به سطوح مختلف را دارد و می توان آن را به جهت های راست و چپ چرخاند.
نمایشگرهای ASUS برای اتاق های جلسات
· مدل ASUS SP6540-T، نمایگشر لمسی متصل به دیوار است که از آخرین تکنولوژی های لمسی در آن استفاده شده، از قلم مخصوص پشتیبانی می کند، دارای وضوح Full HD (1920×۱۰۸۰)، زاویه دید ۱۷۸ درجه و قابلیت تشخیص ۴ اثر انگشت با یکدیگر می باشد.

· ASUS SE465-Y یک signage دیجیتال می باشد که از فرمت های مختلف فایل های ویدیویی پشتیبانی می کند، این دستگاه دارای ۴ گیگابایت حافظه و درگاه USB بوده و قابلیت Plug-and-Play را دارد. با داشتن وضوح تصویر Full HD، زاویه دید مناسب و بلندگوهای استریو ۱۰W این محصول را به یک انتخاب مناسب برای پخش فایل های ویدیویی در مکانهای باز تبدیل می کند.

· ASUS P3B یک پروژکتور سبک وزن با وضوح تصویر WXGA (1280×۸۰۰) است که دارای باتری بوده و توانایی روشنایی تا ۸۰۰ لومن را دارد. یک لنز پرقدرت این محصول را قادر می سازد تا تصاویر خود را از فاصله ۰٫۲۵m تا ۳٫۴m به راحتی بر روی سطوح مختلف بازتاب دهد. باتری موجود بر روی پروژکتور P3B می تواند تا ۳ ساعت این دستگاه را روشن نگه دارد و یا اینکه از آن به عنوان یک پاوربانک ۱۲۰۰۰ mAh برای شارژ نمودن دستگاه های دیگر استفاده کرد. ASUS P3B می تواند از طریق بی سیم اطلاعات را از دستگاه ها دریافت کند، دارای درگاه های USB، HDMI/MHL و VGA بوده و همینطور دارای یک کارتخوان SD می باشد. به منظور بالا بردن قالیت های این دستگاه شرکت ایسوس یک بلندگو SonicMaster با توان ۲W در آن تعبیه نموده است تا بتوان به راحتی فایل های ویدویویی را با این دستگاه در هر مکانی پخش نمود.

Signage دیجیتال برای فروشگاه ها، کیوسک ها و SMB
· مدل ASUS SD222-YA یک نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی می باشد که می تواند فایل های مختلف ویدیویی را پخش نماید. کاربران به راحتی می توانند با قرار دادن یک کارت SD و یا حافظه USB محتوای مورد نظر خود را توسط این نمایشگر پخش نمایند. این دستگاه به راحتی بر روی دیوار نصب می شود، دارای پنل AH-IPS بوده و زاویه دید بالایی دارد و همچنین در آن از بلندگوهای استریو ۳W استفاده شده است تا کاربران از پخش فایل های خود به راحتی لذت ببرند.

· دستگاه ASUS SE555-Y یک پخش کننده چند رسانه ای صنعتی است که دارای ۱۷۸ درجه زاویه دید بوده و با وضوح صفحه Full HD تصاویر خارق العاده ای را برای کاربران نمایش می دهد. روشنایی صفحه این دستگاه ۴۵۰ cd/m2 می باشد که آن را به یک انتخاب مناسب برای قرار دادن در مکانهای بیرون تبدیل می کند و همچنین به راحتی بر روی دیوار نیز نصب می شود. به منظور تنظیم خودکار نور صفحه در این محصول از یک سنسور مخصوص روشنایی استفاده شده تا به راحتی فایل های چند رسانه ای به علاوه فایل های Office و PDF در محیط های مختلف قابل دیدن باشند. با داشتن حافظه ۴ گیگابایتی و درگاه های DisplayPort، HDMI، DVI-D، Component و D-Sub می توان از این نمایشگر استفاده های مختلفی در محیط های گوناگون و مخصوصا بیرون (Outdoor) نمود.

نمایشگر باریک ایسوس با نام ST558 مناسب برای دیوارهای ویدیویی (Video Walls)
· مدل ASUS ST558 انتخابی مناسب برای دیوارهای ویدیویی که دارای چندین صفحه چسبیده به یکدیگر هستند می باشد؛ با داشتن دور صفحه نازک و اندازه پنل ۵۵ اینچی، این محصول با قرار گرفتن بر روی دیوار و ایجاد فاصله هایی تنها به اندازه ۵٫۳ mm بین دو پنل تصویر، می تواند ویدیو ها را با کیفیت باورنکردنی با استفاده از چندین پنل نمایش دهد. ایسوس به منظور اینکه این نمایشگر را در مکان های مختلف بتوان استفاده نمود، پنل های آن را با حداکثر روشنایی ۸۰۰ cd/m2 انتخاب کرده است.

نمایشگرهای ایسوس مخصوص اداره ها
· ASUS BE24QLB یک نمایشگر ۲۴ اینچی است که دارای پنل IPS با زاویه دید گسترده و نسبت صفحه ۱۶:۱۰ بوده و چرخش صفحه در جهات مختلف را پشتیبانی می کند. با داشتن ویژگی هایی مانند Low Blue Light، Flicker Free و مجوز TÜV Rheinland چشم کاربران از نورهای مضر آبی و همچنین پرش صفحه محافظت می شود. به منظور اینکه کاربری با این نمایشگر آسان تر شود، ایسوس درگاه های ارتباطی مختلفی مانند DisplayPort، DVI-D، D-Sub، دو درگاه USB 2.0 و خروجی صدای هدفون در BE24AQLB تعبیه کرده است. برای کمتر نمودن حجم اشغالی این نمایشگر به همراه Mini PC، یک کیت پایه مخصوص Mini PC همراه این نمایشگر می باشد.