تاپ خبر۲۴: پلتفرم وفادارسازی مشتریان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به عنوان محصول برتر جشنواره دکتر نوربخش انتخاب شد. این جایزه به دلیل نوآوری در اجرا و پیاده‌سازی«ایران کارت» بانک آینده به شرکت مذکور تعلق گرفت. این محصول با توجه به تحقیقات انجام شده از مشتریان و بر حسب نیازهای ایشان توسعه پیدا کرده و […]

تاپ خبر۲۴: پلتفرم وفادارسازی مشتریان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به عنوان محصول برتر جشنواره دکتر نوربخش انتخاب شد.

این جایزه به دلیل نوآوری در اجرا و پیاده‌سازی«ایران کارت» بانک آینده به شرکت مذکور تعلق گرفت.
این محصول با توجه به تحقیقات انجام شده از مشتریان و بر حسب نیازهای ایشان توسعه پیدا کرده و با ارائه خدمات متمایز به عنوان یک پلتفرم وفادارسازی طراحی شده¬است. ایران کارت یک کارت بانکی منحصر بفرد است که علاوه بر امکان خرید، از امتیاز برگشت نقدی، پیشنهادهای ویژه و کسب امتیاز به منظور ارتقا سطح کارت برخوردار است.
به گزارش تاپ خبر۲۴، ایران کارت بانک آینده در حال حاضر تنها پلت فرم وفادارسازی مشتری با برگشت نقدی در کشور است با توجه به مزیت های رقابتی که دارد منتخب کسب و کارهای دیگر است، پرشیا خودرو ( نماینده رسمی بی ام دابلیو )، لئون، ستاره، جامعه فرهنگی یاوری و … از این پلتفرم بصورت برند مشترک برای وفادارسازی مشتریان خود استفاده می کنند.

ایران کارت به صورت رایگان میتواند در اختیار مشتریان کلیه بانک ها قرار گیرد.

از دیگر محصولاتی که در بخش محصول شرکتی جشنواره دکتر نوربخش به عنوان محصول برتر انتخاب شدند محصول سامانه تشخیص تقلب پایای شرکت خدمات انفورماتیک و محصول بوم شرکت توسن بود.