تاپ خبر۲۴: عید «نوروز» در کشورما، آغاز نو شدن هاست. آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگیست. امیدوارم سال ۱۳۹۵ با کمک و تلاش مضاعف همه اعضای محترم هیئت مدیره، مدیران و کارکنان، سال نوآوری‌ها و تحولات و تجربه‌های نو و مثبت برای بانک مان باشد تا […]

تاپ خبر۲۴: عید «نوروز» در کشورما، آغاز نو شدن هاست. آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگیست.

امیدوارم سال ۱۳۹۵ با کمک و تلاش مضاعف همه اعضای محترم هیئت مدیره، مدیران و کارکنان، سال نوآوری‌ها و تحولات و تجربه‌های نو و مثبت برای بانک مان باشد تا با ارائه خدمات و محصولات مطلوب و به روز در راستای عملی کردن شعارمان «ایران زمین خانه ماست» حرکت و ایران زمین را به خانه همه ایرانیان تبدیل کنیم.
بی تردید در سالی که گذشت حوزه اقتصاد و بانکداری کشور با فراز و نشیب‌ها و سختی‌هایی همراه بود،اما در سال جدید با اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌ها، فرصت‌های مطلوبی در اختیار نظام بانکداری کشور قرار دارد که در این میان، بانک ایران زمین باید نقش بسزایی را در شناسایی فرصت‌ها و تبدیل آنها به «ارزش» برای مشتریان و سهامداران ایفا کند.
برخود لازم می دانم از تمامی اعضا خانواده بانک که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود در سال گذشته موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه بانک را فراهم نموده‌اند، خدا قوت گفته و تقدیر و تشکر کنم. همه شما بزرگواران و همکاران گرامی به خوبی می دانید که دوام و بقای بانک منوط به رضایت و خشنودی مشتریان و سهامداران بانک است. بر همین اساس، امیدوارم که در سال جدید، به منظور دستیابی به اهداف متعالی و اجرای برنامه های راهبردی بانک، همگرایی و یکپارچگی خود را افزایش دهیم و با یک کار تیمی منسجم، شاهد بانکی چابک، فعال و پویا باشیم. انشاءالله.
سید محسن هاشمی