تاپ خبر۲۴:علی اشرف افخمی در نشست خبری خود به مناسبت هفته دولت از ایجاد بیش از ۱۱ هزار شغل در طرحهایی خبر داد که در سال گذشته و توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است. به گزارش تاپ خبر۲۴، افخمی در این نشست خبری که در وزارت امور اقتصادی ودارایی برگزار شد، ضمن […]

تاپ خبر۲۴:علی اشرف افخمی در نشست خبری خود به مناسبت هفته دولت از ایجاد بیش از ۱۱ هزار شغل در طرحهایی خبر داد که در سال گذشته و توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴، افخمی در این نشست خبری که در وزارت امور اقتصادی ودارایی برگزار شد، ضمن اعلام این خبر گفت : در سال ۹۳ طرحهایی که بانک صنعت و معدن تامین مالی کرد شامل ۲۶۹ طرح صنعتی و معدنی در بخش های مختلف از جمله پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع فولاد، صنایع پایین دستی پتروشیمی و بخش های دیگر صنعتی کشور بوده است.
وی افزود : حجم ریالی پروژه های تامین مالی شده از سوی این بانک در سال گذشته بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال بوده که حاکی از عملکرد موفق این بانک در مقایسه با عملکرد سالهای قبل از آن است.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن در ادامه گفت: در سالجاری نیز طرح های قابل توجهی توسط بانک صنعت و معدن و با کمک منابع مالی و اعتباری این بانک تامین مالی شده است و در هفته دولت ۳۷ طرح جدید را افتتاح می کنیم.
افخمی ابراز امیدواری کرد : تعداد طرح های جدیدی که با استفاده از منابع بانک صنعت و معدن وارد چرخه تولید و صنعت کشور می شود تا پایان شهریور ماه به ۵۲ واحد خواهد رسید.
وی با اشاره به اولویت طرح های کوچک و متوسط در تامین اعتبار توسط این بانک گفت : این طرحها منجر به اشتغال ۴۶۰۰ نفر خواهد شد که با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریالی از محل منابع این بانک ایجاد شده است.