تاپ خبر۲۴:دور جدید انتشار نرم‌افزار برای Xperia Z1 وXperia Z Ultraتقریباً ازهمین الان*آغاز شده است…. ما برای تلفیق نرم‌افزارSony Xperia خودمان با نسخۀ منتشر شدۀ Jelly Bean متعلق به Google و خلق تجربه‌های کاربری جالبی برای شما، کار کرده‌ایم. علاوه بر چند تغییر جزئی عملکردی در بخش‌های مختلف، برخی قابلیت‌هایی که می‌توانید منتظر آن باشید، […]

تاپ خبر۲۴:دور جدید انتشار نرم‌افزار برای Xperia Z1 وXperia Z Ultraتقریباً ازهمین الان*آغاز شده است….
ما برای تلفیق نرم‌افزارSony Xperia خودمان با نسخۀ منتشر شدۀ Jelly Bean متعلق به Google و خلق تجربه‌های کاربری جالبی برای شما، کار کرده‌ایم. علاوه بر چند تغییر جزئی عملکردی در بخش‌های مختلف، برخی قابلیت‌هایی که می‌توانید منتظر آن باشید، شامل موارد زیر است:
• Android نسخۀ ۴٫۳(Jelly Bean) به طور استاندارد پروژۀ بهبود عملکرد و بهینه‌سازی رابط کاربری وهمچنین تجربۀ گرافیکی روان‌تری را ارائه می‌کند.

• ما اکنون ویژگی دوربین هوشمند اجتماعی متعلق به Sony راکه پیش از این با Xperia Z1 معرفی شده بود، بهXperia Z Ultra می‌آوریم. این عملکرد تجربۀ دوربین مختص Sonyاست که به شما اجازه می‌دهد تا «برنامه‌های دوربینXperia» را به طور مستقیم از طریق نمایاب دوربین دانلود کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید.

• ما همچنین تمام برنامه‌های موجود در مجموعه برنامه‌های اصلیSony را به آخرین نسخۀ آنها ارتقاء می‌دهیم. این ارتقاء شامل اصلاحات جزئی و نیز بهبودهای اساسی در برنامه‌هایی مانند پیام‌رسانی،MyXperia، Smart Connect، برنامه‌های کوچک، TrackID، Sony Select و سایر برنامه‌ها می‌باشد.

• یکپارچه‌سازی برنامه‌های رسانه‌ایSony: WALKMAN، Album و Movies با سرویس مبتنی بر رایانش ابری Sony Entertainment Network*- تجربه‌ای همگراتر و کامل‌تر از سرگرمی‌هایSony- یکپارچه‌سازی Sony Entertainment Network و PlayMemories به همراه رابط کاربری تعاملی‌تر، امکان دسترسی یکپارچه به محتوای روی دستگاه و نیز محتوای موجود روی فضای ابری را فراهم می‌آورد.

• عرضۀ رابط کاربری قابل سفارشی سازی بی نظیر ما:«Xperia Themes» به همراه بستۀ قابل دانلود ویژه رابط کاربری از طریق اپلیکیشن Sony Select . اطلاعات بیشتر در این خصوص به زودی اعلام می‌شود.

• تازه‌ترین بهبودهای امنیتیAndroid با راهکارهای تجاری تلفن همراه Sony، Xperiaبرای کسب و کار، سازگار شده است.

انتشار نرم‌افزار مبتنی بر Android نسخۀ ۴٫۳ ما برای محصولات باقیماندۀ Sony Xperiaتقریباًآماده است- به زودی با جزئیات بیشتر در خصوص تنظیمات و قابلیت‌های سفارشی و زمانبندی باز خواهیمگشت.

*مطابق معمول، زمانبندی و دسترسی، بسته به بازار و اپراتور ممکن است متفاوت باشد