تاپ خبر۲۴:اولین مرحله یارانه دارویی بیماران تحت پوشش تأمین اجتماعی به تعداد ۱۷۶۳ نفر و به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار معرفی شده واریز شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران یارانه مذکور در تاریخ چهاردهم مرداد ماه سال جاری طی فایل ارسالی […]

تاپ خبر۲۴:اولین مرحله یارانه دارویی بیماران تحت پوشش تأمین اجتماعی به تعداد ۱۷۶۳ نفر و به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار معرفی شده واریز شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران یارانه مذکور در تاریخ چهاردهم مرداد ماه سال جاری طی فایل ارسالی از سوی وزارت بهداشت و درمان در همان روز واریز گردید.

این بانک ، کمک به اقشار مختلف جامعه همچنین پرداخت تسهیلات خرد را در اولویت قرار داده است و در این راستا به عنوان بانک پیشقدم در شبکه بانکی پرداخت وام قرض الحسنه درمان بیماری را در سطحی فراگیر  عملیاتی نموده است که در این زمینه در سه ماهه اول سال ۹۲ مبلغ ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ، به بیماران پرداخت کرد و حدود ۱۰۰۰ نفر از بیماران نیازمند کشور توانسته اند از این تسهیلات بهره مند گردند. همچنین این بانک درسال۹۱ مبلغ ۱۰۸ میلیارد ریال وام درمان را در سراسر کشور به بیماران نیازمند اختصاص داده است.

 بر اساس این گزارش بیماران نیازمند می توانند با ارایه مدارک بیمارستانی تا سقف مبلغ ۲۰  میلیون ریال از تسهیلات قرض الحسنه درمان بهره­مند گردند.

شایان ذکر است اقدامات  این بانک  در سال گذشته در زمینه پرداخت وام قرض الحسنه درمان علاوه بر تامین رضایت بیماران، موجبات تقدیر و تشکر مجامع، افراد  و اشخاص مختلف از جمله وزارت بهداشت و درمان و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  را به همراه داشته و در زمینه هدفمندی یارانه ها نیز دومین بانک ارائه دهنده خدمات بوده است.