تاپ خبر۲۴: اولین دوره آموزش بانکداری بصورت مجازی در استان سیستان و بلوچستان بانک ایران زمین آغاز به کار کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی، یزدانجو مدیر شعب بانک ایران زمین ضمن ابراز خرسندی از ایجاد زیرساختهای لازم برای برگزاری این دوره ها در پیام آغاز به کار این دوره گفت: […]

تاپ خبر۲۴: اولین دوره آموزش بانکداری بصورت مجازی در استان سیستان و بلوچستان بانک ایران زمین آغاز به کار کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی، یزدانجو مدیر شعب بانک ایران زمین ضمن ابراز خرسندی از ایجاد زیرساختهای لازم برای برگزاری این دوره ها در پیام آغاز به کار این دوره گفت: از آنجایکه شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور پراکنده هستند برگزاری دوره های آموزشی برای همکاران در برخی از استانها با مشکلات زیادی مانند مسافت، نبود مدرس، هزینه و … روبرو بود که با راه اندازی امکانات تدریس از راه دور این مشکلات به حداقل خود می رسد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان اجرای این سیستم در سایر استانها نیز فراهم شده است ابراز کرد: اجرای این سیستم در مراکز استانها امکان پذیر است و بزودی می توان بسیاری از جلسات سراسری را از این طریق برگزار کرد.
در ادامه بهرامی کارشناس مدیریت آموزش در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان از جمله استانهای محروم کشور است که به جهت امکانات و بُعد مسافت مشکلاتی را جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقاء سطح دانش همکاران داشت که امیدواریم با راه اندازی امکان اجرای دوره‌های مجازی در این استان به عنوان پایلوت اولیه این مشکلات رفع شود.
لازم به ذکر است مدرس این دوره حسن شاهی مدیریت شعب استانهای فارس،بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد بانک ایران زمین است که از استان فارس اقدام به تدریس مباحث بانکی برای همکاران در شعب استان سیستان و بلوچستان خواهد کرد.