تاپ خبر۲۴:جلسه هیات دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. حسن روحانی در این جلسه با تاکید بر اینکه مشی دولت یازدهم، حرکت بر مسیر اعتدال است، تصریح کرد: مطمئناً این دولت در آینده از تجارب و دستاوردهای مسوولان و انسان های خدوم در […]

تاپ خبر۲۴:جلسه هیات دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

حسن روحانی در این جلسه با تاکید بر اینکه مشی دولت یازدهم، حرکت بر مسیر اعتدال است، تصریح کرد: مطمئناً این دولت در آینده از تجارب و دستاوردهای مسوولان و انسان های خدوم در دولت های پیش از خود استفاده و بهره گیری خواهد کرد.

در این جلسه همچنین دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور ضمن تشکر از دکتر روحانی به خاطر حُسن اعتمادی که در واگذاری مسوولیتی خطیر به وی داشتند، افزود: امیدوارم بتوانیم در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش کرده و پاسخ مناسبی به اعتماد رییس جمهور بدهیم.

محمدرضا رحیمی نیز در جلسه امروز هیات دولت، گزارشی از عملکرد حوزه معاون اول در دولت دهم و چگونگی برگزاری جلسات دولت، کارگروهها و ستادها ارائه کرد.

دکتر روحانی در جلسه هیات دولت از تلاشها و خدمات وزرا و اعضای دولت دهم تشکر کرد.