تاپ خبر۲۴: انتخاب ماشین‌لباسشویی و ماکروویو ال‌جی در جشنواره برند برتر با نظرسنجی‌های مردمی تهران، ۲۰ اسفند ۹۳- در پی برگزاری جشنواره برندهای برتر محبوب مصرف‌کنندگان، ماشین‌لباسشویی و ماکروویو شرکت ال‌جی به عنوان برند محبوب از سوی مشتریان انتخاب شدند. پس از چند ماه رقابت میان برندهای حاضر در جشنواره، طی مراسمی باشکوه، برندهای محبوب […]

تاپ خبر۲۴: انتخاب ماشین‌لباسشویی و ماکروویو ال‌جی در جشنواره برند برتر با نظرسنجی‌های مردمی

تهران، ۲۰ اسفند ۹۳- در پی برگزاری جشنواره برندهای برتر محبوب مصرف‌کنندگان، ماشین‌لباسشویی و ماکروویو شرکت ال‌جی به عنوان برند محبوب از سوی مشتریان انتخاب شدند.

پس از چند ماه رقابت میان برندهای حاضر در جشنواره، طی مراسمی باشکوه، برندهای محبوب مبتنی بر نظرسنجی مردمی در سال ۹۳ معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هوادان مردمی آنها تقدیر به عمل آمد. مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات کشوری، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران برندهای محبوب برگزار گردید. در این مراسم که ۱۰ اسفند ۹۳ در مرکز ‌همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، ماشین لباسشویی و ماکروویو ال‌جی به عنوان محصولات برند محبوب انتخاب شدند.

در دوره اول جشنواره برندهای محبوب حدود ۴۸۰ برند در ۴۱ گروه کالا/خدمات با هم به رقابت پرداختند. دومین دوره این جشنواره با حضور حدود ۸۰۰ برند در ۷۶ گروه کالا/خدمات برگزار شد. شرکت گلدیران در حالی موفق به اخذ این تندیس از جشنواره برندهای محبوب شد که با به کارگیری نیروی متخصص و آموزش‌دیده سیاست بلند مدتی را در جهت رعایت حقوق مصرف‌کننده و رضایتمندی مشتریان به کار بسته است.

ماشین لباسشویی‌های ال‌جی دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. حذف تسمه (اتصال مستقیم موتور) و موتور اینورتر خطی عمر بسیار طولانی دستگاه را تضمین می‌کنند. سیستم شستشو با بخار این ماشین لباسشوئی لباس‌ها را کاملاً پاکیزه و عاری از هر گونه میکروب و عوامل حساسیت‌زا می‌کند. صفحه کنترل لمسی این دستگاه با زاویه ۱۵ درجه‌ای که با سطح بدنه دارد استفاده آسان و سریع را برای کاربران فراهم آورده است. همچنین، تشخیص ۸۵ مورد از مشکلات دستگاه با سیستم عیب‌یاب هوشمند دستگاه ممکن است. افزون بر این، ۱۰ سال ضمانت موتور بدون تسمه از دیگر مزایای خرید ماشین لباسشوئی‌ها است. جدیدترین مدل ماشین لباسشوئی ال‌جی که تایتان نام دارد ۲۳ دی‌ماه ۹۳ در ایران رونمایی شد.

همچنین، ماکروویوهای ال‌جی فناوری نوآورانه، طراحی زیبا و قابلیت‌های متنوعی دارند. سیستم گرمایشی نوری ذغالی خلاقانه باعث می‌شود تا دما سریعتر جذب غذاها شود و به آنها نفوذ کند. همچنین، ماکروویوهای ال‌جی به لطف قابلیت “No Preheating” تا ۳۰ درصد در زمان و ۲۰ درصد در انرژی صرفه‌جوئی می‌کند. سولاردام ال‌جی، محصول برتر ماکروویوهای ال‌جی، با قابلیت گریل تحتانی کیفیت اجاقی واقعی را ارائه می‌کند. بر خلاف سایر محصولات پخت و پز رایج، گرما در این ماکروویوها از پشت منتقل نمی‌شود بلکه از زیر انتقال می‌یابد و باعث می‌شود غذاها مزه غذای پخته شده با اجاق‌های سنتی را داشته باشند.

یک مقام شرکت گلدیران در این باره گفت: “این ماشین‌لباسشوئی و ماکروویو ال‌جی از بهترین محصولات لوازم خانگی هستند که تا کنون به بازار عرضه کرده‌ایم. خلاقیت و نوآوری مهمترین مشخصه این محصولات هستند. فناوری حذف تسمه برای اولین بار در ماشین‌لباسشویی‌های ال‌جی به کار گرفته شده است. علاوه بر این، فناوری سیستم گرمایشی نوری برای اولین بار در ماکروویوهای ال‌جی استفاده شده است. از اینکه مشتریان این محصولات فناورانه را به عنوان برند برتر انتخاب کرده‌اند بسیار خوشحالیم. زیرا دریافتیم خلاقیت، نوآوری و سایر نکات برجسته این دو محصول از چشم مصرف‌کنندگان پنهان نمانده است.”