تاپ خبر۲۴: در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که با عنوان «روابط عمومی، محور همزبانی و همدلی، ضامن مسئولیت اجتماعی» با حضور پروفسور باقر ساروخانی و جمع کثیری از استادان و پژوهشگران عرصه روابط عمومی برگزار شد، لوح افتخار و ستاره زرین روابط عمومی به اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران، اهدا شد. به […]

تاپ خبر۲۴: در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که با عنوان «روابط عمومی، محور همزبانی و همدلی، ضامن مسئولیت اجتماعی» با حضور پروفسور باقر ساروخانی و جمع کثیری از استادان و پژوهشگران عرصه روابط عمومی برگزار شد، لوح افتخار و ستاره زرین روابط عمومی به اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران، اهدا شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در جشنواره ستارگان روابط عمومی که به همت دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران برگزار شد، از دکتر للـه گانی مدیرعامل این بانک، به پاس حمایت فکری و عملی و اتخاذ رویکردهای مردم مدارانه، ارتباط و تعامل گسترده با رسانه های گروهی و تلاش در راستای اطلاع رسانی مطلوب با اهدای لوح ، تقدیر به عمل آمد.
در متن این لوح خطاب به للـه گانی آمده است:
«بی تردید، حرکت رو به تکامل و تعالی روابط عمومی ایران مرهون حمایت ها و نگاه حمایتگرانه شخصیت هایی است که با حمایت خود به درخشش روابط عمومی در کشور و حرکت رو به رشد آن یاری می رسانند، نظر به اینکه براساس رای هیات داوران و با عنایت به بررسی های انجام گرفته، روابط عمومی تحت امر جنابعالی همواره از حمایت های فکری و عملی حضرتعالی بهره مند بوده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، لوح افتخار و ستاره زرین روابط عمومی به آن مدیر فرهیخته اعطا می شود. امید است در سایه الطاف الهی همچنان شاهد عنایات و حمایت های جنابعالی از روابط عمومی باشیم.»