تاپ خبر٢۴:رسول خادم جامعه کشتی همیشه قدردان بانک پاسارگاد خواهد بود   بانک پاسارگاد با برپایی مراسمی باشکوه، از اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات جهانی تجلیل کرد. مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد در آیین اهدای جوایز اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی، گفت: کشتی ما آنچنان […]

تاپ خبر٢۴:رسول خادم جامعه کشتی همیشه قدردان بانک پاسارگاد خواهد بود
 
بانک پاسارگاد با برپایی مراسمی باشکوه، از اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات جهانی تجلیل کرد.
مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد در آیین اهدای جوایز اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی، گفت: کشتی ما آنچنان که باستانی است آنچنان هم معنوی است.
وی خطاب به کشتی گیران گفت: شما دل مردم ایران را شاد کردید به گونه که رهبر معظم انقلاب هم به ستایش عملکرد شما پرداختند. شما بعد از بیش از ۴۰ سال در خارج از خانه و با وجود موانع و مشکلات خارجی، پرچم ایران را به اهتزاز درآوردید.
مدیرعامل بانک پاسارگاد با اشاره به این نکته که پیشکسوتان کشتی، ذخایر نام آور کشور هستند، ادامه داد: امروز کشتی، یکی از هویت های ملی ما است و در کنار ابعاد هویت ملی، یک مولفه تعیین کننده محسوب می شود.به گفته قاسمی، در تمامی دنیا وقتی از ایران صحبت می کنند همه یاد کشتی ایرانی می افتند.
وی با تاکید بر این نکته که بانک پاسارگاد در حمایت از تیم های کشتی، نقش اسپانسری نداشته و هیچ چشمداشتی هم مطرح نبوده است، گفت: ما فقط به حکم وظیفه، این حمایت را انجام دادیم و اکنون هم خرسندیم که کشتی گیران دل مردم را شاد و افتخار، سربلندی و سرمایه اجتماعی کشور را تقویت کردند.
قاسمی اظهار داشت: چه افتخاری برای ما بالاتر از این است که از شما که سرمایه اجتماعی کشور را غنی می کنید حمایت کنیم.
مدیرعامل بانک پاسارگاد با بیان این نکته که  این بانک می خواهد تا آزردگی های گذشته جامعه کشتی را جبران کند، تاکید کرد: ما حتی حاضریم قضای سال هایی را که بانک هنوز تاسیس نشده بود در قبال کشتی، به جای بیاوریم.
به گفته وی، کشتی، ورزشی ملی، عزیز و مقدس است و برای جوانان ما یک الگوی اخلاقی محسوب می شود.
وی اظهار امیدواری کرد که کشتی فرنگی نیز همانند کشتی آزاد، بر فراز قله کشتی جهان قرار گیرد.
رسول نژاد، معاون وزات ورزش و جوانان هم در سخنانی از بانک پاسارگاد به عنوان حامی بزرگ ورزش کشور به ویژه کشتی نام برد و گفت: حمایت از ورزش نیاز به یک عزم جدی دارد و بانک پاسارگاد تاکنون حمایت های زیادی را از ورزش کشور انجام داده است که جای قدردانی دارد.
مهدی زاده، پیشکسوت کشتی کشور هم خطاب به کشتی گیران اظهار داشت: شما ماندنی هستید و مردم شما را فراموش نخواهند کرد.
وی ادامه داد: خوش به حال شما که در عنفوان جوانی به زیور این مسوولیت بزرگ، آراسته هستید، شما اثرگذارید و برای دیگر جوانان دلگرمی و برای خانواده ها امید، شوق و ذوق به ارمغان می آورید.این پیشکسوت کشتی تاکید کرد: با وجود شما کشتی گیران، ناامیدی ها را از خود دور می کنیم.وی با قدردانی از حمایت های بانک پاسارگاد از جامعه کشتی ایران، اظهار داشت: با هم متحد و متفق باشد زیرا فردا مال ماست.
مهدی زاده با اظهار امیدواری نسبت به برچیده شدن بساط بی ثباتی و بی کفایتی از مدیریت کشور، خاطرنشان کرد: اکنون همه حتی پیرمردها و پیرزن ها نگران آینده جوانان این مرز و بوم هستند.
وی با قدردانی از افرادی که در بحبوحه بحران سوءمدیریت کار می کنند، یادآور شد: کشتی با خون من عجین شده است و با جان من بیرون خواهد رفت.
این پیشکسوت کشتی از رسول خادم به عنوان  شخصی متعادل در تمامی مراحل نام برد و گفت: ما به مدیرانی این چنینی نیاز داریم، مدیرانی که در شرایط بحرانی مسوولیت بپذیرند و موفقیت هم کسب کنند، مدیرانی که از هیچ چیز همه چیز را می سازند و جوان ها را دلگرم نگه می دارند. مهدی زاده با بیان این نکته که کشتی گیران جوان ما با عشق به ایران، موفقیت ها را کسب می کنند، افزود: قهرمانان ما باید به تحصیلات عالیه هم اهمیت دهند و امیدوارم روزی بیاید که همه کارها به دست افراد متخصص انجام شود.
وی با سپاس مجدد از مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد بابت حمایت هایش از تیم های کشتی آزاد وفرنگی، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم تا فضای ناامیدی در کشور حاکم شود.
مهدی زاده با تاکید بر ضرورت توجه به قهرمانان گذشته، حفظ حرمت پیشکسوتان را واجب دانست و افزود: قهرمانان ما بدانند که فراموش شدنی نیستند.این پیشکسوت کشتی خطاب به کشتی گیران گفت: مردم شما را فراموش نمی کنند، شما ماندنی هستید و تا زمانی که شما هستید این مملکت نیز سرافراز باقی خواهد ماند.
رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی و مدیر تیم های کشتی کشورمان نیز در سخنانی با اشاره به روزهای سخت جامعه کشتی در یک سال گذشته، اظهار داشت: فقط ما اطلاع داریم که پیچ و خم های جامعه کشتی را چگونه سپری کردیم. در این مدت، خیلی از افرادی که می توانستند کنار ما باشند تحمل این رنج را نداشتند و فقط جمع قلیلی از جامعه کشتی ماندند و با نداشتن ها ساختند و مسیری را سپری کردند که در نهایت باعث خوشحالی همه مردم ایران شد.
وی تاکید کرد: آن چیزی که باارزش بود، نوع نگاه بانک پاسارگاد بعد از مدت ها تحمل مسائل و مشکلات مختلف بود که بدون هیچ گونه چشمداشتی به حمایت کشتی آمد.
خادم ادامه داد: این نوع نگاه در کشور بسیار نایاب است و کمتر کسی را می بینید که بدون حساب و کتاب مادی بخواهد وارد ورزش شود ولی بانک پاسارگاد این کار را انجام داد و باعث خوشحالی و خرسندی کشتی گیران و کل مردم ایران شد.
سرپرست فدراسیون کشتی، این ورزش را ورشی ملی و هویت  همه ایرانی ها خواند و گفت: مدیرعامل بانک پاسارگاد و همکاران ایشان، در سخت ترین لحظات که تیم در حال آماده شدن برای مسابقات جهانی بود کنار کشتی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: بانک پاسارگاد بارها اعلام کرده است که هیچ توقعی بابت این حمایت ها ندارد و این برای ما بسیار ارزشمند بود به همین دلیل هیچ گاه ما به چشم یک اسپانسر به آن نگاه نکردیم بلکه برای ما به عنوان یک دوست و یک همراه بود. به گفته وی، جامعه کشتی همیشه قدردان بانک پاسارگاد خواهد بود.