تاپ خبر۲۴: همکاران بانک سینا دو دستگاه آمبولانس با هزینه ۳۲۸ میلیون تومان به مردم شهرهای راز استان خراسان شمالی و قلعه گنج کرمان اهدا کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا، همزمان با اعیاد شعبانیه، همکاران این بانک در اقدامی خداپسندانه و در راستای کمک به تجهیز مراکز درمانی شهرستانهای راز […]

تاپ خبر۲۴: همکاران بانک سینا دو دستگاه آمبولانس با هزینه ۳۲۸ میلیون تومان به مردم شهرهای راز استان خراسان شمالی و قلعه گنج کرمان اهدا کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا، همزمان با اعیاد شعبانیه، همکاران این بانک در اقدامی خداپسندانه و در راستای کمک به تجهیز مراکز درمانی شهرستانهای راز و قلعه گنج نسبت به اهدای دو دستگاه آمبولانس اقدام کردند.
پیشتر نیز کارکنان بانک سینا با اهدای کمک های خود، زمینه ساخت مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۳ هزار متر مربع زمین شامل ۴۷۰ متر فضای آموزشی، اداری و آزمایشگاه را در منطقه قلعه گنج کرمان، فراهم کرده بودند.
بانک سینا در سال های اخیر گامهای موثری در راستای کمک به توسعه و ارتقاء آموزش در مناطق کمتر توسعه یافته کشور و همچنین کمک به توسعه اشتغال در این مناطق برداشته که امضای تفاهم نامه با ۱۶ استانداری کشور در همین راستا صورت گرفته است.