تاپ خبر۲۴: بانک‌ شهر برای سومین سال پیاپی، موفق به کسب تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی) شد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، درهفتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران و دهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و […]

تاپ خبر۲۴: بانک‌ شهر برای سومین سال پیاپی، موفق به کسب تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی) شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، درهفتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران و دهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر نجفی مشاوره اقتصادی رییس‌جمهور و جمعی از مدیران و مسئولان ارشد کشوری برگزار شد،بانک شهر به دلیل عملکرد مطلوب و شایسته در ارائه خدمات به مشتریان به رأی هیات داوران موفق به دریافت تندیس بلورین شد.
دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم بر لزوم بازنگری در مدیریت اقتصاد ملی تاکید کرد و گفت: . ما بی‌شک نیاز به یک تغییر و تحول بنیادین در این زمینه داریم که کار ساده‌ای نیز نیست.
وی افزود: ما در موقعیتی هستیم که باید از منظر اقتصادی و سیاسی، تغییری در پارادایم‌های مدیریت اقتصاد ملی ایجاد کنیم.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ارقامی که برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام کشور نیاز است، ادامه داد: این ارقام در سیستم بودجه کشور، غیر قابل تأمین است و نمی‌توان آن را از طریق منابع دولت تأمین کرد. همه‌ی این ارقام مبین آن است که اتکاء به بودجه و درآمد نفت، اصلاً امکان‌پذیر نیست.
بر این اساس، جایزه ملی مدیریت مالی ایران همه ساله با هدف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت‌مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.
در این مراسم از بنگاه‌های اقتصادی قدردانی و جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سطح تندیس بلورین به بانک شهر اعطاء شد.