تاپ خبر۲۴:به مناسبت نکوداشت روز خبرنگار مراسم ویژه‌ای با حضور حیدری مدیرعامل، جمال دامغانیان، محمدرضا حسین‌زاده، عباس کمرئی اعضای هیأت مدیره و تنی چند از مدیران ارشد بانک و حدود ۳۰۰ نفر از فعالان عرصه رسانه و پیشکسوتان مطبوعات و رسانه‌های کشور، در ادارات مرکزی بانک برگزار شد. در این مراسم همسر و فرزند شهید […]

تاپ خبر۲۴:به مناسبت نکوداشت روز خبرنگار مراسم ویژه‌ای با حضور حیدری مدیرعامل، جمال دامغانیان، محمدرضا حسین‌زاده، عباس کمرئی اعضای هیأت مدیره و تنی چند از مدیران ارشد بانک و حدود ۳۰۰ نفر از فعالان عرصه رسانه و پیشکسوتان مطبوعات و رسانه‌های کشور، در ادارات مرکزی بانک برگزار شد. در این مراسم همسر و فرزند شهید صارمی نیز حضور داشتند.
حیدری در این مراسم با تقدیر از خبرنگاران و پیشکسوتان حوزه اطلاع‌رسانی و تبریک روز خبرنگار و همچنین تسلیت سالگرد شهادت شهید اهل قلم محمود صارمی ابراز داشت: بانک ملی ایران میراثی گرانبها و نتیجه آرمان خواهی ملت ایران است.
وی گفت : بانک ملی ایران صرفاً یک بانک تجاری نیست و به عنوان نهادی است که به تشخیص پیشینیان عرصه بانکداری، نباید در اختیار کشورهای بیگانه باشد و به عنوان یک آرمان در سال ۱۳۰۷ تأسیس شد.
مدیرعامل با اشاره به موسسات و سازمان‌هایی که از تلاش‌های بانک ملی ایران به وجود آمده‌اند، بیان داشت: تعدادی از بانک‌ها، سازمان‌ برنامه و بودجه سابق، سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی و … از موالید بانک ملی ایران هستند که در عرصه خدمت‌رسانی حضور پررنگ دارند.
حیدری، سلطه‌طلبی و استعمارگری دولت‌های بیگانه در کشور ایران را در دهه‌های گذشته مورد اشاره قرارداد و اظهار داشت: کشور ایران استقلال خود را با اوج آرمان‌گرایی و استقلال طلبی با تشکیل بانک ملی ایران در سال ۱۳۰۷ متبلور کرد و اکنون درخت تناور ۸۵ ساله بانک ملی ایران نماد این آرمان خواهی است.
وی به افتخارات بزرگ بانک ملی ایران نیز اشاره کرد و گفت : از جمله این موفقیت‌ها و افتخارات عبور دارایی‌های بانک ملی ایران از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۱ است.
در ادامه این مراسم خانم روزبهانی همسر شهید والا مقام صارمی با اهدای قلم زرین این شهید اهل قلم به مدیرعامل از تلاش‌های بانک ملی ایران به پاس نکوداشت روز خبرنگار و خدمات بانک ملی ایران به مردم قدردانی کرد.
بانک ملی ایران نیز با اهدای لوح تقدیر، از حضور این خانواده شهید قدردانی و تشکر کرد.
در ابتدای مراسم ناصر یمین مردوخی کردستانی از روزنامه‌نگاران پیشکسوت ضمن قدردانی از خدمات گسترده و بی نظیر بانک ملی ایران بیان داشت: شجاعت و شهامت مدیرعامل بانک ملی ایران در به دست گرفتن سکان این بانک در شرایط سخت، نشانه توان بالای مدیریتی ایشان است، در زمانی که کسی یارای قبول این مسئولیت را نداشت.