تاپ خبر۲۴: در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، از میان روابط عمومی های برتر کشور، روابط عمومی همراه اول به عنوان روابط عمومی سرآمد معرفی و تندیس زرین دریافت کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز چهارشنبه ۳۱ تیرماه در چهارمین […]

تاپ خبر۲۴: در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، از میان روابط عمومی های برتر کشور، روابط عمومی همراه اول به عنوان روابط عمومی سرآمد معرفی و تندیس زرین دریافت کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز چهارشنبه ۳۱ تیرماه در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با قرائت پیام خانم دکتر «آنیبل سانچز دی والتر» رییس انجمن بین المللی روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس و نشان ویژه تقدیر به عمل آمد.
در این همایش که با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالی EFQM، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین (کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین (کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.
روابط عمومی همراه اول که در ارزیابی های صورت گرفته ۷۴۵ امتیاز کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد، تندیس زرین و نشان تعالی پنج ستاره دریافت کرد.
در این مراسم هوشمند سفیدی دبیر چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی، طی سخنانی با بیان اینکه بسیاری مسائل از طریق روابط عمومی حل می شود، گفت: روابط عمومی سرآمد، پیوسته برای بهبود و تعالی خود، تلاش و برنامه راهبردی سازمان را تدوین می کند، استقلال عمل دارد و با تعهد قدم در مسیر سرآمدی گذاشته است.
وی افزود: روابط عمومی سرآمد یک روابط عمومی نخبه است که از لحاظ ساختار، جایگاه، منابع مادی و فیزیکی، فناوری و نیروی انسانی عملکرد برجسته ای دارد.
سفیدی هدف از برگزاری این همایش را رسیدن به یک استاندارد ملی برای فعالیت روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: ارزیابی های صورت گرفته برای معرفی روابط عمومی های سرآمد، با ۸۰ شاخص در قالب ۹ شاخص کلی صورت گرفته است.
گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.
در ادامه دکتر محمد مهدی فرقانی، رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه به دلیل رسانه ای شدن زندگی و جهان، روابط عمومی ها امروزه با چالش هایی روبه رو هستند که تا به حال نبوده اند گفت: روابط عمومی خوب محصول یک سازمان و مدیریت قوی است که بتواند سازمان را آگاه کند، به مدیر انگیزه دهد و با سازماندهی مجدد بخش ارتباطات بتواند با رسانه ها تعامل سازنده داشته باشد.