تاپ خبر۲۴:لوح تقدیر سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی کشور به بانک صنعت و معدن اهدا شد. به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، در متن لوح یاد شده که توسط علا میرمحمدصادقی نایب رئیس اطاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به این بانک اهداء شده، خطاب […]

تاپ خبر۲۴:لوح تقدیر سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی کشور به بانک صنعت و معدن اهدا شد.
به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، در متن لوح یاد شده که توسط علا میرمحمدصادقی نایب رئیس اطاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به این بانک اهداء شده، خطاب به علی‌اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن آمده است: در روزگاری که منابع سوخت‌های فسیلی رو به پایان است توسعه صادرات غیرنفتی برای میهن عزیزمان از اهمیت بسزائی برخوردار است.
از این رو پیشرفت صنعت و معدن با رشد اقتصاد کشور برای سرزمینی چون جمهوری اسلامی ایران که مملو از منابع خدادادی است رابطه مستقیم و غیرقابل انکاری دارد.
در این راستا کسانی که در این حوزه دلسوزانه فعالیت می‌کنند جهادگران قابل تقدیری هستند که سرمایه معنوی مرز و بوم اسلامی عزیزمان به حساب می‌آیند.
بدینوسیله از شما که در این راه سخت، گام‌های مستحکمی برداشته‌اید و با حضور خود در “سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی کشور” مورخ ٢۵/٠۶/٩۴ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا بر اعتبار آن افزوده‌اید تقدیر نموده و برایتان روزهای سرشار از موفقیت و بهروزی آرزومندم.