تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نشست خبری که به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد از انهدام ۱۳۶ میلیارد ریال کالا توسط این سازمان خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ ، اردشیر محمدی با اعلام این خبر اظهار […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نشست خبری که به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد از انهدام ۱۳۶ میلیارد ریال کالا توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ ، اردشیر محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: این کالاها جزو کالاهایی بودند که مغایر با سلامت، استاندارد و یا شئونات فرهنگی و مذهبی ما بوده که عمده آن شامل لوازم آرایشی، غذایی، دارو و البسه مستعمل می باشد.
وی افزود: در اسفند ماه سال جاری مزایده ۵۰ کیلو طلا به ارزش حدود ۵ میلیارد تومان که شامل شمش و سکه می باشد از طریق بورس انجام خواهد گرفت.
محمدی گفت: با انجام این مزایده امیدورایم اقلامی که قابلیت عرضه در بورس باشد در آینده صورت گیرد.
اردشیر محمدی در ادامه از فروش خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی به شرط خروج از کشور خبر داد.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اکثر کالاهای قاچاق، قانوناٌ قابل ورود به کشور هستند تصریح کرد: برخی افراد بخاطر منافع بیشتر و سودجویی، این کالاها را بصورت قاچاق وارد کشور می نمایند که ۹۸ درصد کالاهای قاچاق جزو این کالاها می باشد.
محمدی همچنین در خصوص اسناد ملکی وثیقه آزادی زندانیان نیز گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آمادگی دارد بصورت مصالحه، ۲۰ درصد قیمت این وثیقه ها را نقد بقیه را بصورت اقساط ۳ ساله از وثیقه گذار دریافت نماید.
وی افزود: در سال جاری بیش از ۸۰ درصد املاک وثیقه ای بصورت مصالحه به صاحبان وثیقه واگذار گردید.
وی در پایان خطاب به نمایندگان رسانه های گروهی گفت: روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آمادگی دارد شرایطی را فراهم نماید تا خبرنگاران از بخشهای مختلف این سازمان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این سازمان قرار گیرند.