تاپ خبر۲۴ :بانک ملت و شرکت های مجموعه گلدیران با هدف ارتقای سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی همچنین ارائه خدمات ویژه بانکی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک ملت و حسین دیلمی، مدیرعامل و […]

تاپ خبر۲۴ :بانک ملت و شرکت های مجموعه گلدیران با هدف ارتقای سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی همچنین ارائه خدمات ویژه بانکی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک ملت و حسین دیلمی، مدیرعامل و حسین تنهایی نائب رییس هیات مدیره شرکت گلدیران رسیده است، این بانک انواع خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیک، خدمات اعتباری و خدمات ارزی را به شرکت گلدیران و شرکت های زیرمجموعه آن ارائه خواهد کرد.
مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه، مجموعه گلدیران را از مجموعه های اقتصادی و فاخر کشور خواند که به دلیل تنوع فعالیت و توسعه آن در طول سال های اخیر، علاوه بر تامین نیاز شهروندان، گردش مالی خوبی را نیز از بازار لوازم خانگی کشور به خود اختصاص داده است.
وی با بیان این نکته که مجموعه گلدیران یک بنگاه اقتصادی حرفه ای است که هم استراتژی دارد و هم سبک مدیریت خاص با استفاده از روش های روز دنیا اظهارداشت: جای بسی خوشحالی است که ظرفیت ارزشمند داخل کشور در این مجموعه عظیم متبلور شده است.
دکتر اخلاقی با اشاره به راه اندازی مجدد شعبه سئول بانک ملت، اظهار امیدواری کرد که این شعبه بتواند باعث تقویت روابط اقتصادی فی ما بین ایران و کره جنوبی و همچنین تسهیل امور ارزی فعالان اقتصادی دو کشور شود.
وی با تاکید بر این نکته که بانک ملت بیشتر از آنکه به جذب سپرده فکر کند در اندیشه افزایش پورتفوی خدمات خود است، تصریح کرد: کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک با هدف افزایش توان خدمات دهی به مشتریان انجام شده است.
مدیرعامل بانک ملت ادامه داد: بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید سودآور باشد ولی قسمت اعظم این سودآوری باید از محل خدمات تامین شود نه اعطای تسهیلات و در همین راستا بانک ملت تمرکز خود را روی ارائه خدمات کارمزدی قرارداده است.
وی با اعلام آمادگی نسبت به ارائه انواع خدمات بانکی به مجموعه گلدیران، اضافه کرد: بانک ملت در سال جاری حداقل پنج خدمت اعتباری به مشتریان ارائه خواهد داد که صرفا به پول نقد متصل نیست.
به گفته وی، امسال بانک ملت چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات را در قالب شاپ کارت به متقاضیان اعطا خواهد کرد.
دکتر اخلاقی افزود: اعتماد عنصر محوری در نظام بانکی است که باید پیوسته آن را تقویت کنیم و موجبات ارائه خدمات بیشتر را به مردم و به ویژه فعالان اقتصادی فراهم آوریم.
حسین تنهایی، نایب رییس هیات مدیره شرکت گلدیران نیز در سخنانی با اشاره به سابقه ۳۰ ساله این شرکت در نمایندگی محصولات ال جی کره جنوبی، از همکاری بانک ملت با این مجموعه در طول سال های فعالیت، قدردانی کرد.
وی با اشاره به راه اندازی خطوط تولید لوازم خانگی از سوی مجموعه گلدیران، تاکید کرد: این مجموعه از این پس صرفا وارد کننده محصولات شرکت ال جی نخواهد بود بلکه نسبت به تولید این محصولات در داخل کشور اقدام خواهد کرد.
نایب رییس هیات مدیره شرکت گلدیران با اشاره به اشتغالزایی مستقیم این مجموعه برای ۳۵۰۰ نفر و اشتغالزایی غیرمستقیم برای ۱۷.۵۰۰ نفر اعلام کرد که ۶۰۰۰ نفر در بخش خدمات این مجموعه مشغول ارائه خدمات به مشتریان هستند.
وی با اشاره به همکاری خوب بانک ملت با گلدیران تاکید کرد: خوشحالیم که با انعقاد این تفاهمنامه، همکاری خود را با این بانک شاخص، در سطح بالاتری ادامه خواهیم داد.
بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی هم در این دیدار، با اشاره به پتانسیل های مجموعه گلدیران، بخشی از مفاد این تفاهمنامه را برای حاضران تشریح کرد.
در این جلسه که رحیم طاهری معاون مدیرعامل، محمدعلی خادمی مدیر امور ناحیه یک و جنگجوی مدیرکل بانکداری شرکتی بانک ملت و همچنین مدیر مالی شرکت گلدیران نیز حضور داشتند، مدیران عامل دو مجموعه پس از امضای تفاهمنامه، آن را تبادل کردند.