تاپ خبر۲۴: انجمن اسلامی بانک سپه با صدور اطلاعیه ای حادثه تروریستی حله را محکوم کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سپه، در متن اطلاعیه انجمن اسلامی بانک سپه آمده است: همزمان با ایام سوگواری آل طاها، بر دل داغدار ملت شریف ایران داغی دیگر نهاده شد و دست شیاطین باز هم از آستین […]

تاپ خبر۲۴: انجمن اسلامی بانک سپه با صدور اطلاعیه ای حادثه تروریستی حله را محکوم کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سپه، در متن اطلاعیه انجمن اسلامی بانک سپه آمده است: همزمان با ایام سوگواری آل طاها، بر دل داغدار ملت شریف ایران داغی دیگر نهاده شد و دست شیاطین باز هم از آستین تکفیری های پلید بیرون آمد و جمعی از زائران شریف اربعین حسینی را به شهادت رساند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: غده چرکین حقد و حسد برخاسته از دلهای سیاه تکفیریان جنایتکار که قافیه نبرد را در جبهه های جنگ مردانه و رودر رو در موصل و حلب و سایر بلاد باخته اند باز هم سر باز کرد و این بار در حله عده ای زائر بی دفاع را از زن و کودک و پیر و جوان به خاک و خون کشید. غافل از اینکه پیروان این مکتب میراث دار امام مظلومشان امیرالمومنین هستند که فرق مطهرش شکافته آتش تروریسم اجداد منحوس همین تکفیریهای امروز بود و دلش از نادانی و جهل آنان خون شد.
انجمن اسلامی بانک سپه در این اطلاعیه تصریح کرده است: پیروان این مکتب میراث دار امام مظلومی هستند که اگرچه تنها و بی یاور بود ولی مرد و مردانه رو در رو در مقابل کران تا کران سپاه جهل در کربلا ایستاد و صدای منطقش را در گوش زمان تا ابدیت طنین انداز کرد.
این اطلاعیه می افزاید: جا دارد جهانیان چشمانشان را بازکنند و تروریسم را ببینند و سرشان را کبک وار در برف فرو نکنند. حامیان جنایتکار وهابی تکفیریان و هم پیمانان اروپایی و آمریکایی آنها را نیز ببینند و ملتهای مدعی حقوق بشر، سهم خود را از مالیاتهای که در راه حمایت دولتهایشان از این جانوران درنده می پردازند ببینند که چه آتشی برای دنیا و آخرتشان در حال افروختن است.

* تسلیت حادثه اندوه بار برخورد قطار زوار مشهد مقدس
انجمن اسلامی در اطلاعیه خود تأکید کرده است: انجمن اسلامی بانک سپه همنوا با رهبر و مراد خود که امروز داغدار این مصائب است، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به مناسبت شهادت شهیدان حادثه تروریستی حله و همچنین حادثه اندوهبار برخورد قطار زوار مشهد مقدس، به محضر امام زمان (عج) و نائب بر حقش و ملت شهید پرور و خانواده های داغدار این دو فاجعه ابراز و برای آنها صبر و اجر جزیل و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت می نماید.