تاپ خبر۲۴: هم¬میهنان گرامی می¬توانند تمامی خریدهای رایتلی خود را بدون نیاز به مراجعه فیزیکی و از طریق روش¬های غیر¬حضوری انجام دهند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از رایتل، این اپراتور در حال حاضر سیم¬کارت دایمی، اعتباری، دیتا، دانگل، رای¬فای و نرم افزارهای کاربردی را در سبد محصولات خود دارد. براساس این گزارش علاقه مندان به […]

تاپ خبر۲۴: هم¬میهنان گرامی می¬توانند تمامی خریدهای رایتلی خود را بدون نیاز به مراجعه فیزیکی و از طریق روش¬های غیر¬حضوری انجام دهند.
به گزارش تاپ خبر۲۴ از رایتل، این اپراتور در حال حاضر سیم¬کارت دایمی، اعتباری، دیتا، دانگل، رای¬فای و نرم افزارهای کاربردی را در سبد محصولات خود دارد.
براساس این گزارش علاقه مندان به تهیه محصولات رایتل می¬توانند به دو روش حضوری و غیر¬حضوری نسبت به تهیه کالای مورد نیاز خود اقدام کنند. علاقه مندان به تهیه محصولات این اپراتور می¬توانند علاوه بر کانال¬های فروش حضوری از طریق کانال فروش غیر-حضوری رایتل نیز اقلام مورد نیاز خود را تهیه نمایند.
در روش حضوری متقاضی می¬تواند با مراجعه به نمایندگی¬ها و یا دفاتری که محصولات رایتل را ارایه می¬کنند نسبت به خرید و یا فعالسازی محصول خود اقدام کند.
براساس این خبر، علاوه بر روش خرید حضوری امکان خرید انواع سیم¬کارت¬های رایتل در قالب طرح¬های ویژه و متنوع این اپراتور به منظور پوشش سلایق و نیازهای کاربران مختلف از طریق غیر¬حضوری نیز فراهم شده است.
شایان ذکر است سهولت در خرید، پرداخت آسان و تحویل پستی رایگان از مزایای خرید اینترنتی محصولات رایتل است. سفارشات اینترنتی ظرف مدت حداکثر ۵ روز کاری از طریق پست به آدرس مشتری در سراسر ایران تحویل شده و پیگیری خرید و رهگیری بسته¬ها از طریق کدرهگیری پستی در وب¬سایت رایتل امکان¬پذیر است.
همچنین از طریق روش¬های غیرحضوری مشترکین دایمی، اعتباری و دیتای رایتل می¬توانند نسبت به خرید شارژ و بسته های مصرفی اقدام نمایند.
شایان ذکر است مشترکین دایمی می¬توانند از طریق وب¬سایت رایتل و استفاده از کدهای دستوری (USSD) نسبت به خرید بسته اقدام کنند.
گفتنی است مشترکین اعتباری و دیتا نیز می¬توانند از طریق وب¬سایت رایتل و همچنین استفاده از کدهای دستوری( USSD ) نسبت به خرید شارژ و بسته اقدام کنند.
لازم به ذکر است فعال¬سازی بسته¬ها برای تمامی مشترکان از طریق سامانه پیام کوتاه ۲۰۲۰ امکان پذیر است.