تاپ خبر۲۴: رییس حوزه خوزستان بانک شهر گفت: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین و تاکنون بیش از ۲۰ هزار تراکنش با خودپردازهای این بانک از سوی زائران حسینی در مرز های چذابه و شلمچه صورت گرفته است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، فرید جلالی عزیزپور با […]

تاپ خبر۲۴: رییس حوزه خوزستان بانک شهر گفت: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین و تاکنون بیش از ۲۰ هزار تراکنش با خودپردازهای این بانک از سوی زائران حسینی در مرز های چذابه و شلمچه صورت گرفته است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، فرید جلالی عزیزپور با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر در سال جاری و با هدف خدمات رسانی هرچه بیشتر به زائران اربعین حسینی در مرزهای خوزستان، علاوه بر ارائه خدمات در پیشخوان های شهرنت ، پول رسانی به زائران از طریق خودپردازها را به صورت شبانه روزی در برنامه خود داشته است.
وی افزود: درهمین راستا در شهرهای مسیر پیاده روی زائران مانند دزفول، اندیمشک، شوش، اهواز و … نیز از پنجم ماه صفر، دو دستگاه ماشین خودپرداز سیار مستقر شد که خوشبختانه استقبال قابل توجهی از آنها شده است.
جلالی عزیزپور با تاکید بر اینکه بانک شهر با استقرار تجهیزات و ارائه خدمات بانکی و پولی در مرزهای کشور و نقطه صفر مرزی به ارائه خدمات به زائران مشغول است، تصریح کرد: امسال به نسبت سال های گذشته حضور زائران حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه بسیار بیشتر شده ، به همین دلیل بانک شهر با توان حداکثری در این مرز حضور پیدا کرده است.
رییس حوزه خوزستان بانک شهر با تاکید بر ارایه گسترده ترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی گفت: خدمات دهی به زائران تا چند روز پس از برگزاری مراسم اربعین نیز ادامه خواهد داشت.