تاپ خبر۲۴: در پی ارتقاء نسخه همراه بانک سینا، قابلیت های جدیدی در این سامانه برای کاربران فراهم شده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با اقداماتی که در زمینه بهینه سازی و ارتقاء نسخه سامانه همراه بانک سینا انجام گرفت، قابلیت های بیشتر و امکان ارائه خدمات جدیدتر […]

تاپ خبر۲۴: در پی ارتقاء نسخه همراه بانک سینا، قابلیت های جدیدی در این سامانه برای کاربران فراهم شده است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با اقداماتی که در زمینه بهینه سازی و ارتقاء نسخه سامانه همراه بانک سینا انجام گرفت، قابلیت های بیشتر و امکان ارائه خدمات جدیدتر از این طریق برای مشتریان فراهم شده است.
بر اساس این گزارش، از جمله مهمترین قابلیت های نسخه جدید همراه بانک سینا امکان انجام عملیات انتقال وجه شتابی و بین بانکی (کارت به کارت) است که می تواند نقش موثری در تسریع انتقال وجوه ایفا نماید.
همچنین با این سامانه، انجام عملیات بانکی متنوعی نظیر مشاهده وضعیت و پرداخت اقساط تسهیلات، مدیریت چک، عملیات کارت و سپرده، تغییر رمز ورود، پرداخت قبوض، خرید شارژ مستقیم و بسیاری خدمات بانکی دیگر در هر ساعت از شبانه روز فراهم شده است.
نرم افزار همراه بانک سینا ویژه گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و ios منتشر شده و در وبگاه بانک سینا به نشانی www.sinabank.ir و همچنین فروشگاه های اینترنتی نرم افزار کافه بازار و سیبچه به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.