تاپ خبر۲۴ : مجله بانک ملی ایران با پرونده ویژه «ملی شو» به شماره ۲۵۹ رسید. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، مهم ترین محصولاتی که در «ملی شو ۲» رونمایی شد، در این شماره از مجله معرفی و یادداشتی به قلم مدیرعامل بانک دراین باره منتشر شده است. گزارشی از […]

تاپ خبر۲۴ : مجله بانک ملی ایران با پرونده ویژه «ملی شو» به شماره ۲۵۹ رسید.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، مهم ترین محصولاتی که در «ملی شو ۲» رونمایی شد، در این شماره از مجله معرفی و یادداشتی به قلم مدیرعامل بانک دراین باره منتشر شده است.

گزارشی از اداره کل خزانه، روایتی از شعبه جیرنده در استان گیلان، گفت و گو با رئیس شعبه موفق شهید بهشتی استان گلستان، گفت و گو با رئیس دایره ترفیعات اداره کل سرمایه انسانی و گفت و گو با سپیده عبدالملکی فرزند همکاری که شش دوره متوالی عنوان برتر مسابقات جهانی ریاضی را کسب کرده در این شماره از مجله درج شده است.

گفت و گو با خالق هشتگ «جازموریان تنها نیست» را به همراه چندین مطلب خواندنی دیگر نیز در این شماره از مجله می توانید بخوانید.

این شماره مجله بانک ملی ایران در ۶۴ صفحه منتشر شده و در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

مجله بانک ملی ایران قدمتی ۸۵ ساله دارد و تلاش شده است تا در دوره جدید انتشار مجله با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا، علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.