تاپ خبر۲۴ : شورای عالی فضای مجازی کشور، پیام رسان بله را به عنوان یکی از سه پیام رسان داخلی برتر برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی اعلام کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان «بله» به عنوان […]

تاپ خبر۲۴ : شورای عالی فضای مجازی کشور، پیام رسان بله را به عنوان یکی از سه پیام رسان داخلی برتر برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی اعلام کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان «بله» به عنوان تنها پیام رسان ارتباطی و بانکی کشور بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار کاربر عضو دارد و بیش از ۳۲۲ هزار گروه و کانال نیز در آن فعال هستند.

این پیام رسان علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و … را نیز داراست.

بر اساس بند ۱۱ مصوبه «سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» که در شورای عالی فضای مجازی کشور به تصویب رسیده است، استفاده از پیام رسان های اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارایه خدمات اداری ممنوع است.

در بند ۷ این مصوبه نیز آمده است: تمامی نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی باید برای تبلیغات خود از محیط پیام رسان های اجتماعی صرفا داخلی با بیش از یک میلیون کاربر فعال استفاده کنند.