تاپ خبر۲۴: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در لوح سپاسی خطاب به مدیرعامل بانک ملت، این بانک را به عنوان بانک برگزیده این بخش معرفی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، در لوح سپاس زهرا احمدی پور خطاب به دکتر اخلاقی فیض آثار مدیرعامل […]

تاپ خبر۲۴: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در لوح سپاسی خطاب به مدیرعامل بانک ملت، این بانک را به عنوان بانک برگزیده این بخش معرفی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، در لوح سپاس زهرا احمدی پور خطاب به دکتر اخلاقی فیض آثار مدیرعامل این بانک آمده است: در گذر زمانه، همواره افراد برجسته ای وجود دارند که با حضور مثمر ثمر و مفید خود، امور محوله را با جدیتی بی نظیر و صلابتی مثال زدنی به انجام می رسانند تا حاصل کارشان، وجهه همت آیندگان و منشاء برکاتی بی شمار قرار گیرد.
معاون رییس جمهوری در این نامه با تاکید بر این نکته که صنایع دستی، این هنر دیرپای کشور نیز به گواه تاریخ بلند خود، همواره مشحون از اراده هایی این چنین بوده، افزوده است: ضمن ارج نهادن به تلاش های ارزنده دست اندرکاران بانک ملت در زمینه حمایت از صنایع دستی در سال ۱۳۹۵، از این مجموعه به عنوان بانک برگزیده، قدردانی می شود.