تاپ خبر۲۴: رئیس جمهور:بحث ها پیرامون مشکلات کشور، مسائل اقتصادی و آسیب های اجتماعی بود و اینکه سه قوه چگونه می توانند یکدیگر را برای حل مسائل کشور یاری و کمک کنند. رییس جمهور پس از پایان اولین جلسه روسای قوا در دولت یازدهم، در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران، با مثبت ارزیابی کردن گفتگوها اظهار […]

تاپ خبر۲۴: رئیس جمهور:بحث ها پیرامون مشکلات کشور، مسائل اقتصادی و آسیب های اجتماعی بود و اینکه سه قوه چگونه می توانند یکدیگر را برای حل مسائل کشور یاری و کمک کنند.
رییس جمهور پس از پایان اولین جلسه روسای قوا در دولت یازدهم، در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران، با مثبت ارزیابی کردن گفتگوها اظهار داشت: قانون اساسی در عین حال که بر تفکیک قوا تصریح دارد، بر تعامل و توافق در مسائل مختلف میان سه قوه نیز تاکید کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی و اجتماعی در کشور گفت: بحث ها پیرامون مشکلات کشور، مسائل اقتصادی و آسیب های اجتماعی بود و اینکه سه قوه چگونه می توانند یکدیگر را برای حل مسائل کشور یاری و کمک کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور، سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه باید در کنار یکدیگر باشند گفت: هدف نهایی از این جلسه این بود که بتوانیم مسائل کشور را راحت تر و سریعتر حل و فصل کنیم تا رضایت مردم عزیز ما بهتر تامین شود.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه دولت در زمان مقرر، بودجه سال ۱۳۹۳ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده و بررسی ها توسط نمایندگان و کمیسیون های مختلف آغاز شده است، افزود: انشالله با سرعت بخشیدن به بررسی بودجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، بتوانیم در چارچوب مقررات، در اواسط بهمن ماه، بودجه را تحویل بگیریم تا آیین نامه های اجرایی آن را هم تدوین کرده و قانون بودجه از آغاز سال ۹۳ اجرایی شود.
دکتر علی لاریجانی: شرایط سیاسی کشور پس از انتخابات، حیات مجددی پیدا کرده است
رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از این نشست به خبرنگاران گفت: برداشت من اینست که امروز شرایط سیاسی کشور پس از انتخابات، حیات مجددی پیدا کرده و احتیاج به همگرایی و همکاری صمیمانه‌تر قوای مختلف است تا با هم بتوانند مشکلات اقتصادی و مسائل بین المللی را حل کنند.
دکتر لاریجانی با قدردانی از روش کار آقای دکتر روحانی و دولت ایشان به دلیل تمرکز روی مسائل اقتصادی که در لایحه بودجه هم منعکس شده، گفت: تلاش ما این است که بودجه سال آینده در موعد مقرر و به موقع به تصویب برسد.
آیت الله آملی لاریجانی: همه قوا برای بهبود تامین امنیت اجتماعی باید دست به دست هم دهند
آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه نیز مباحث مطرح شده درباره امنیت اجتماعی در این جلسه را مهم ارزیابی کرده و گفت: روسای قوا در این جلسه به این مسئله توجه ویژه کرده و بنا شد با تعامل قوا همه عوامل دست اندرکار، خصوصاً قوه قضاییه، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات و همه وزارتخانه های مربوط دیگر برای بهبود تامین امنیت اجتماعی تلاش کنند که مردم عزیز ما از این جهت نگرانی نداشته و نگرانی ها کم شود.