تاپ خبر۲۴: زیرکلید اعلام هوشمند مانده سهام، مطالبات و سایر اطلاعات مرتبط با سهامداران بانک ملت، با برقراری تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت ۱۵۵۶ راه اندازی شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، سهامداران بانک ملت می توانند با شماره گیری ۱۵۵۶ و سپس گرفتن شماره ۵ به سامانه […]

تاپ خبر۲۴: زیرکلید اعلام هوشمند مانده سهام، مطالبات و سایر اطلاعات مرتبط با سهامداران بانک ملت، با برقراری تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت ۱۵۵۶ راه اندازی شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، سهامداران بانک ملت می توانند با شماره گیری ۱۵۵۶ و سپس گرفتن شماره ۵ به سامانه بورس وارد و سپس با شماره گیری عدد ۲ از آخرین قیمت سهام بانک، با گرفتن عدد ۳ از میزان سود هر سهم، با گرفتن شماره ۴ از سرمایه بانک ملت، با گرفتن شماره ۵ از زمانبندی پرداخت سود سهام بانک، با گرفتن شماره ۶ از زمان، تاریخ، محل تشکیل و دستور جلسه مجامع عمومی، با گرفتن شماره ۷ از صورت های مالی سالانه حسابرسی شده و با گرفتن شماره ۸ از سایراطلاعات مربوط به شرکت آگاهی یابند یا با شماره گیری عدد ۹ با اداره سهام بانک ملت ارتباط برقرار کنند.
شماره گیری عدد صفر نیز برای آگاهی از نحوه تکمیل فرم اطلاعات سهامداری سهامداران بانک ملت تعبیه شده است.
بر اساس این گزارش، اطلاع رسانی صحیح و به موقع به سهامداران بانک ملت، مدیریت بهینه زمان و پرداختن به سایر امور ضروری اداره بورس و سهام، ارتقای کیفیت پاسخگویی و استانداردسازی پاسخ ها، فراهم ساختن امکان ویرایش و به روزرسانی اطلاعات مورد درخواست ذینفعان از عمده ترین مزایای راه اندازی این سامانه است.

یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴