تاپ خبر۲۴:قرارداد همکاری جهت تامین ورق‌های فولادی ویژه مخازن نفتی بین شرکت فولاد اکسین خوزستان و شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضا رسید. براساس این گزارش ؛ منطقه خوزستان، شرکت فولاد اکسین با هدف تامین نیاز صنایعی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی، ماشین […]

تاپ خبر۲۴:قرارداد همکاری جهت تامین ورق‌های فولادی ویژه مخازن نفتی بین شرکت فولاد اکسین خوزستان و شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضا رسید.

براساس این گزارش ؛ منطقه خوزستان، شرکت فولاد اکسین با هدف تامین نیاز صنایعی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی، ماشین سازی و رفع نیاز محصولات استراتژیک کشور با تولید ورق‌های عریض فولادی و عملیات حرارتی در سال ۸۲ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

این شرکت در سال ۸۸ با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، اقدام به تولید انبوه کرد و امروز با تولید محصولات خاص در زمینه ابعاد (ورق عریض) و خواص مورد نظر مشتریان، در مسیر رشد و تعالی قدم بر می‌دارد.

بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه نفت، سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود.