تاپ خبر۲۴: با حضور مدیران عامل دو بانک بانک های آینده و توسعه تعاون به تفاهم رسیدند. در راستای ایجاد هم افزایی، افزایش کیفیت و ارتقای سطح ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از ظرفیت های مشترک، تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و بانک آینده به امضا رسید. به گزارش پایگاه خبری تاپ […]

تاپ خبر۲۴: با حضور مدیران عامل دو بانک بانک های آینده و توسعه تعاون به تفاهم رسیدند.

در راستای ایجاد هم افزایی، افزایش کیفیت و ارتقای سطح ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از ظرفیت های مشترک، تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و بانک آینده به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تاپ خبر۲۴، محمد علی سهمانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه آن را نقطه عطفی در جهت افزایش تعامل فی مابین خواند و خاطرنشان کرد: بانک ها باتوجه به وظایف مشابهی که در ارائه خدمات به مشتریان دارند این امکان برای آن ها فراهم است تا در چارچوب فعالیت های سندیکائی و ایجاد تمرکز در حوزه های مختلف همکاری های مثبتی را انجام دهند.

وی با اشاره به بسترها و ظرفیت های موجود در دو بانک توسعه تعاون و آینده خاطرنشان کرد: انجام همکاری های دوسویه در همه زمینه ها و همچنین توسعه همکاری ها در رابطه با صندوق توسعه ملی و افزایش ارتباطات بین بانکی می تواند سبب پیشرفت و ارتقای هر دو بانک شود.

سهمانی برگزاری جلسات هم اندیشی، درسطح های مدیریتی و کارشناسی را در جهت یافتن زمینه های همکاری های مشترک بسیار موثر خواند و افزود: همکاری در حوزه بانکداری الکترونیکی و ارزش آفرینی برای مشتریان دو طرف از موارد مهمی است که باید توجه ویژه ای به آن داشت.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون مشارکت در تامین مالی پروژه های بزرگ به صورت سندیکایی، تبادل اطلاعات در حوزه آموزش، پژوهش و نیز همکاری در راستای مدیریت بهینه نقدینگی و قبول چک های دو طرف را از جمله مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

جلال رسول اف مدیر عامل بانک آینده نیز افزایش تعامل با بانک توسعه تعاون را موجب برکات خیر خواند و افزود: رقابت در عین رفاقت از جمله مهارت های مهمی است که باید فرا گرفته شود تا با استفاده از ظرفیت های مشترک خدمات مناسب تری را به مشتریان ارائه داد.

وی افزایش نقاط دسترسی و پایین آوردن قیمت تمام شده خدمات را سبب افزایش رضایت مشتریان خواند و در ادامه با تاکید بر اهمیت انعقاد تفاهم نامه افزود: امید است تا با ایجاد مسیرهای پیش رو تفاهم نامه های چند جانبه نیز گسترش پیدا کند تا علاوه بر افزایش توان رقابتی، سبب توسعه نوآوری ها، تنوع خدمات و محصولات گردد

رسول اف با بیان اینکه بنگاه ها ضمن حفظ استقلال، منافع و سودآوری خود می توانند در مسائل کلی با هم هماهنگ شوند افزود: انجام سرمایه گذاری های مشترک، فعالیت های سندیکائی ،توسعه فناوری های همزمان از جمله موارد قابل پیگیری می باشد.