تاپ خبر۲۴:بانک گردشگری و بانک توسعه تعاون تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴از بانک گردشگری ، این تفاهم نامه که به امضای علی اصغر سفری مدیر عامل بانک گردشگری و محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون رسید دو طرف بر همکاری متقابل تاکید کردند. در این مراسم علی اصغر سفری […]

تاپ خبر۲۴:بانک گردشگری و بانک توسعه تعاون تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴از بانک گردشگری ، این تفاهم نامه که به امضای علی اصغر سفری مدیر عامل بانک گردشگری و محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون رسید دو طرف بر همکاری متقابل تاکید کردند.

در این مراسم علی اصغر سفری با اشاره به زمینه های همکاری مشترک گفت: با توجه به زمینه های مشترک بین دو بانک در خصوص فناوری امکان همکاری مناسبی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اجرایی شدن برجام فعالیت های ارزی حوزه دیگری است که همکاری مشترک دو بانک می تواند نتیجه بخش باشد و بانک گردشگری مایل است در این خصوص از تجربیات بانک توسعه تعاون استفاده کند.

مدیر عامل بانک گردشگری ابراز امیدواری کرد که همکاری گسترده ای بین بانک گردشگری و بانک توسعه تعاون در زمینه آموزش و برگزاری سمینار های مشترک و همچنین حوزه بازار یابی آغاز شود.

در ادامه این نشست محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک توسعه تعاون نیز در خصوص همکاری مشترک بین دو بانک ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت : ایده های خوبی از سمت بانک گردشگری وجود دارد که این ایده ها باعث می شود بتوانیم همفکری و عمکاری خوبی با بانک گردشگری داشته باشیم. وی همچنین افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجربیات بانک گردشگری و همفکری با این بانک با حد اقل هزینه بیشترین هم افزایی را داشته باشیم.

گفتنی است که همکاری مشترک بین بانکها در اقتصاد بانک محور ایران باعث رشد بانکها و بهبود خدمات رسانی به مشتریان می شود که بانک گردشگری در همین راستا به ایجاد زمینه همکاری متقابل با بانک توسعه تعاون اقدام کرده است.