تاپ خبر۲۴: تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و گروه همکاری شرکت های هلدینگ پروما و کیلر به منظور توسعه همکاری و مشارکت حداکثری منعقد گردید. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، این تفاهم نامه با حضور دکتر علیرضا حیدآبادی پور، مدیر عامل بانک سرمایه و مهندس محمد رضا توسلی، […]

تاپ خبر۲۴: تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و گروه همکاری شرکت های هلدینگ پروما و کیلر به منظور توسعه همکاری و مشارکت حداکثری منعقد گردید.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، این تفاهم نامه با حضور دکتر علیرضا حیدآبادی پور، مدیر عامل بانک سرمایه و مهندس محمد رضا توسلی، نایب رئیس هیأت مدیره این بانک از یک سو و احد سروی به نمایندگی از گروه هلدینگ پروما و وحید کیلر به نمایندگی از گروه هلدینگ کیلر به امضا رسید.
بنا بر این گزارش، طرفین در زمینه ساخت و احداث مجتمع های تجاری، مراکز تفریحی و توریستی و مراکز آموزشی و همچنین در جهت ساخت و تأمین خودروهای هیبریدی با یکدیگر همکاری و مشارکت خواهند داشت.
گفتنی است مشارکت در اخذ مجوزهای لازم به منظور ایجاد شعب در ترکیه و ایجاد زمینه های همکاری مشترک در امور پتروشیمی و فرآورده های نفتی بالاخص قیر، برخی دیگر از مفاد این تفاهم نامه را تشکیل می دهد.
شایان ذکر است مراسم امضای این تفاهم نامه روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه در ساختمان مرکزی بانک سرمایه برگزار شد.