تاپ خبر۲۴: ال‌جی و گلدیران دومین گردهمایی اعضای باشگاه فرش قرمز را در سالن همایش‌های هتل پارسیان آزادی برگزار کردند. این مراسم با هدف ارتباط بهتر با مشتریان، مصرف‌کنندگان و طرفداران محصولات ال‌جی با حضور بانوان عضو باشگاه فرش قرمز، مسئولین ال‌جی و گلدیران و جمعی از هنرمندان برگزار شد. “افتخار می‌کنم که در حضور […]

تاپ خبر۲۴: ال‌جی و گلدیران دومین گردهمایی اعضای باشگاه فرش قرمز را در سالن همایش‌های هتل پارسیان آزادی برگزار کردند. این مراسم با هدف ارتباط بهتر با مشتریان، مصرف‌کنندگان و طرفداران محصولات ال‌جی با حضور بانوان عضو باشگاه فرش قرمز، مسئولین ال‌جی و گلدیران و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

“افتخار می‌کنم که در حضور خانم‌های محترم و مشتریان محصولات ال‌جی هستم”. کریس جانگ، مدیرعامل ال‌جی در ایران، در این مراسم گفت: “ال‌جی و گلدیران این باشگاه VIP را راه‌اندازی کرده‌اند تا نشان احترامی به مقام بانوان ایرانی باشد. ما کاملاً به این مسئله آگاهیم که در خانواده خانم‌ها تصمیم‌گیرنده کلیدی هستند. ما همواره در توسعه مداوم این باشگاه تلاش خواهیم کرد”.

آقای حسین تنهایی، قائم مقام هیئت مدیره گلدیران، نیز در سخنانی به بررسی نقش زن در اجتماع پرداخت: “فرهنگ ما برای مقام زن ارزش بسیار زیادی قائل شده است. نقش شما بانوان محترم در ساخت جامعه بسیار مهم است. امروزه نقش بانوان در زمینه‌های هنر، آموزش و پرورش، بهداشت، مسئولیت اجتماعی هر روز پررنگتر می‌شود. شرکت گلدیران هم برآنست تا به نقش‌آفرینی مهم بانوان ایرانی کمک کند”.

همچنین در این مراسم هنرمندان محبوبی شرکت کرده بودند که حضورشان با استقبال حاضرین مواجه شد. مرضیه برومند، کارگردان فیلم موفق شهرموش‌ها هم در این مراسم در مورد نقش زنان در خانواده مطالبی را بیان کرد: “ال‌جی با تکنولوژی ناب خود زندگی بانوان ایرانی را ساده کرده است. بانوان ایرانی مانند سایر بانوان در سراسر جهان امروزه زندگی راحتی دارند. جا دارد در کنار این رفاه و آسایشی که داریم ما مصرف‌کنندگان نیز به فکر مسائل زیست‌محیطی باشیم. هر چند بسیاری از شرکت‌ها نظیر ال‌جی مسائل محافظت از محیط زیست و کاهش مصرف انرژی را در تولید محصولات خود در نظر می‌گیرند، اما شما مادران هم در کنار خرید از ال‌جی برای مراقبت از محیط زیست اقدام کنید”.

نسرین مقانلو، بازیگر سینما و تلویزیون، نیز گفت: “من فمنیست نیستم اما معتقدم زنان ایرانی بسیار با اقتدار هستند. از اینکه در مراسم باشگاه فرش قرمز ال‌جی هستم بسیار خوشحالم”.

فاطمه دانشور، کارآفرین و عضو شورای شهر تهران و بنیانگذار مؤسسه نیکوکاری مهرآفرین، در سخنرانی‌اش گفت: “ما در مؤسسه خیریه مهرآفرین ۵۰۰۰ کودک داشتیم که بیشتر به نیازهای اولیه آنها پرداخته بودیم. وقتی مسئولین ال‌جی و گلدیران برای همکاری به ما مراجعه کردند متوجه شدیم که آنها دغدغه‌های والایی در زمینه مسئولیت اجتماعی دارند. خوشبختانه با همکاری آنها به خوبی مسئله استعدادیابی در کودکان مدیریت شد و امروز پروژه مسئولیت اجتماعی ال‌جی و گلدیران با همکاری مهرآفرین (گلدکیدز) پروژه‌ای مدرن و قابل توجه است”.

در ادامه مراسم به کسانی که بهترین شعار را برای ال‌جی و گلدیران انتخاب کرده بودند جوایز نفیسی اهدا شد. همچنین مسابقه‌ای با چند سوال در مورد محصولات ال‌جی برگزار شد و هدایایی به برندگان تقدیم شد. در پایان مراسم گروه موسیقی رستاک بر روی صحنه آمد و با استقبال ویژه حاضرین مواجه شد. گروه رستاک قطعات معروفی از کارهای چند سال اخیرش را در این مراسم اجرا کرد.

سه‌شنبه شب ۲۸ بهمن سال ۹۳ گردهمائی صمیمانه‌ای بین بانوان عضو باشگاه فرش قرمز و مسئولین ال‌جی و گلدیران در سالن همایش‌های هتل پارسیان آزادی برگزار شد.