تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت گفت: اغلب سازمان ها نسبت به قابلیت های رسانه ها اطلاعات کافی ندارند به همین دلیل در بخش رسانه ای ، یک خط قوی فکری تولید نمی شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، محمدرضا ساروخانی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و دیدار […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت گفت: اغلب سازمان ها نسبت به قابلیت های رسانه ها اطلاعات کافی ندارند به همین دلیل در بخش رسانه ای ، یک خط قوی فکری تولید نمی شود.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، محمدرضا ساروخانی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و دیدار با مدیرعامل این خبرگزاری، اطلاع رسانی و کار رسانه ای را از مهم ترین وظایف سازمان ها خواند و ادامه داد: در طول سال محصولات متعددی تولید می شود که باید به بهترین شکل به اطلاع مردم رسانده و بازخورد آن دریافت شود.
وی با بیان این نکته که هم اکنون یک شکاف بین رسانه ها و نظام بانکی وجود دارد تاکید کرد: به دلیل همین شکاف، اقدامات بزرگ بانک ها آنچنان که شایسته است در رسانه ها انعکاس داده نمی شود.
ساروخانی با تاکید بر این نکته که که پروژه ای وجود ندارد که بانک ها در راه اندازی آن دخیل نباشند، اظهار داشت: هم اکنون توسعه فازهای ۲۰ تا ۲۴ پارس جنوبی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی و به عاملیت بانک ملت در حال انجام است ضمن این که پالایشگاه ستاره خلیج فارس نیز که پالایشگاهی بسیاربزرگ برای بی نیازساختن ایران از واردات بنزین است، با مشارکت این بانک در حال احداث است.
وی همچنین از تسهیل خدمات رسانی به مردم با استفاده از ابزارهای پرداخت غیرحضوری خبر داد و خاطرنشان کرد: هم اکنون ۹۲ درصد تراکنش های بانک ملت به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه مشتریان به شعب انجام می شود و از دو میلیون و ۲۰۰ هزار قسط تسهیلات اعطایی، یک میلیون و ۲۰۰ هزار فقره آن به صورت غیرحضوری و با استفاده از کانال های پرداخت الکترونیک این بانک پرداخت می شود.