تاپ خبر۲۴: ال‌جی در CES 2020 راه‌کارهای نظافتی جدید خود را با عملکردی برجسته به نمایش می‌گذارد که با صرفه‌جویی در وقت و انرژی همراه شده و سطح تازه‌ای از آسایش را به ارمغان خواهند آورد. ال‌جی الکترونیکس در CES 2020 گروه تازه‌ای از محصولات نظافتی شارژی و بدون سیمش را با امکانات و قابلیت‌های […]

تاپ خبر۲۴: ال‌جی در CES 2020 راه‌کارهای نظافتی جدید خود را با عملکردی برجسته به نمایش می‌گذارد که با صرفه‌جویی در وقت و انرژی همراه شده و سطح تازه‌ای از آسایش را به ارمغان خواهند آورد.

ال‌جی الکترونیکس در CES 2020 گروه تازه‌ای از محصولات نظافتی شارژی و بدون سیمش را با امکانات و قابلیت‌های زمین‌شوی جدید رونمایی خواهد کرد.
جاروبرقی CordZero ThinQ A9 ال‌جی امکانات عالی جاروکشی و زمین‌شوی را در یک محصول طرح ایستاده تجمیع کرده و زمین‌شوی CordZero ThinQ Robotic Mop هم قرار است توانمندی‌های ال‌جی در تولید ابزار و لوازم روباتیک خودکار را در محصولی جمع‌وجور ارائه نماید که قرار است به‌راحتی از پس وظایف نظافتی بسیار متفاوتی برآید.

تکنولوژی انحصاری زمین‌شوی Power Drive Mop ال‌جی جاروبرقی‌های CordZero ThinQ A9 و CordZero ThinQ Robotic Mop را به ابزاری کارآمد تبدیل می‌کند تا ازاین‌پس تمیزی بی‌نقص را در کف ساختمان تجربه کنید. به لطف سیستم پیشرفته خودکار تأمین آب ال‌جی، دو پد زمین‌شوی این جاروبرقی‌ها که دائماً در حال چرخش هستند، همواره میزان مناسبی از آب و رطوبت را در خود دارند تا علاوه بر حفظ توان تمیز‌کنندگی حداکثری، هیچ لکه آبی از خود به‌جا نگذارند. البته برای انطباق جاروبرقی با سطوح مختلف و قدرت نظافت موردنیاز، کاربر می‌تواند جریان آب را کم کرده، افزایش دهد یا به‌کلی آن‌ها خاموش کند.

LG CordZeroThinQ A9 با تکنولوژی زمین‌شوی Power Drive Mop
با بهره‌گیری از نازل‌های قابل تعویض، این دستگاه به‌سادگی می‌تواند از جاروبرقی به زمین‌شوی یا بالعکس تبدیل شود. به لطف Smart Inverter Motor ال‌جی، Power Drive Nozzle این جاروها با توان مکش قوی خود می‌تواند گردوخاک را به‌راحتی از روی فرش یا هر سطح سخت دیگری به درون بکشد. هنگام استفاده از نازل زمین‌شوی Power Drive Mop همین موتور اینورتر هوشمند به کمک شما می‌آید تا بهترین نتیجه در شستشوی زمین نیز به دست آید.

دکمه‌های کنترل لمسی، دو بسته باتری شارژ سریع قابل تعویض و فیلتر‌های قابل شستشو کارایی این لوازم‌خانگی دوکاره را به شکل مؤثری افزایش داده‌اند. روش‌های شارژ متنوع این جاروها و لوازم جانبی آن‌ها، امکان نگه‌داری و شارژ آن‌ها در حداقل فضای ممکن را در خانه‌های کوچک امروزی فراهم آورد‌ه‌اند. ضمناً افرادی که نسخه قبلی CordZero ThinQ A9 ال‌جی را خریده‌اند، اکنون می‌توانند با تهیه کیت آپدیت زمین‌شوی Power Drive Mop جاروبرقی خود را به نسل بعدی ارتقاء دهند. این کیت شامل نازل‌ و پد‌های زمین‌شوی است.

زمین‌شوی روبوتیک LG CordZero ThinQ Robotic Mop
زمین‌شوی روباتیک CordZero ThinQ Robotic Mop ال‌جی با بهره‌گیری از پدهای چرخشی دوگانه قدرتمند خود و تکنولوژی بهبود‌یافته Dual Eye، تراز جدیدی از نظافت خودکار کف منزل و محل کار را برایتان فراهم می‌آورد. با دوربین‌های Dual Eye نصب‌شده در جلوی زمین‌شوی CordZero ThinQ Robotic Mop، این زمین‌شوی روباتیک قادر است با دقت بالایی محیط اطراف را شناسایی کرده و از برخورد با مبلمان منزل و حیوانات خانگی اجتناب کند. همچنین کاربران با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ می‌توانند در منوی My Zone محدوده موردنظر منزل برای نظافت را انتخاب کنند.

خانم‌های خانه‌دار هم با اتصال جاروبرقی روباتیک CordZero ThinQ R9 قبلی خود به زمین‌شوی CordZero ThinQ Robotic Mop از طریق وای‌فای، یک شبکه نظافتی جامع و فراگیر در منزلشان تشکیل می‌دهند که حسادت همسایگان را برمی‌انگیزد. به این شکل که جاروی روباتیک CordZero ThinQ R9 پس‌ازآنکه وظیفه جاروکشی را به نحوه احسن به اتمام رساند، با ارسال اطلاعات لازم، به زمین‌شوی CordZero ThinQ Robotic خبر می‌دهد چه بخش‌هایی از کف منزل به شستشو دارند.

Dan Song رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی می‌گوید: «با توجه به افزایش محبوبیت کف‌های سخت ساختمان در بین مشتریان، به نظر می‌رسد دیگر توانایی جاروکشی و مکش به‌تنهایی قادر به اقناع آن‌ها نیست. با تکیه‌بر تجربیات و تخصص‌های فناورانه‌مان و شناخت عمیقی که از نیازهای مشتریان داریم، قرار است محصولات CordZero ThinQ به‌خوبی از پس تمام وظایف چالشی نظافتی‌شان با سربلندی بیرون بیایند.»

CordZero ThinQ Robotic Mop و CordZero ThinQ A9 قرار است طی برگزاری CES 2020 از هفتم تا دهم ژانویه، در غرفه #۱۱۱۰۰ سالن اصلی مرکز همایش‌های لس‌آنجلس به نمایش گذارده شوند. با دنبال کردن هشتگ #LGCES2020 می‌توانید فعالیت‌های خبری و اطلاعیه‌های ال‌جی طی CES را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.