تاپ خبر۲۴ :رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر از رشد چشمگیر منابع این بانک در شمالغرب کشور نسبت به پایان سال گذشته خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک شهر، صفر صلاحلو با اعلام این خبر گفت: بانک شهر به عنوان مجموعه فعال بانکی در عرصه اقتصاد شهری، در سال‌های اخیر، فعالیت خود را […]

تاپ خبر۲۴ :رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر از رشد چشمگیر منابع این بانک در شمالغرب کشور نسبت به پایان سال گذشته خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک شهر، صفر صلاحلو با اعلام این خبر گفت: بانک شهر به عنوان مجموعه فعال بانکی در عرصه اقتصاد شهری، در سال‌های اخیر، فعالیت خود را به سمت بازاریابی کاربردی سوق داده ‌است؛ بر همین اساس، میزان منابع این بانک در دو ماهه اول امسال نسبت به پایان سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: افزایش چشمگیر منابع این بانک، نشان از اعتماد مردم به بانک شهر و اقدامات اعتمادانگیز آن دارد.
صلاحلو با اشاره به فعالیت صندوق “گنجینه زرین” بانک شهر، تصریح کرد: این صندوق، تحت نظارت بانک شهر، به صورت کاملا قانونی و در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی راه اندازی شده و مشغول به فعالیت است.
وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی منابع این صندوق، از ۴۷ درصد در سال گذشته به ۵۷ درصد کنونی گفت: این افزایش، به خصوص در شمالغرب کشور، حایز اهمیت بوده و از اعتماد عمومی شهروندان و سیستم‌ پویای بانک شهر حکایت دارد.
رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر تصریح کرد: تجربه نشان می‌دهد که شاخص منابع هر بانک در ماه‌های نخست سال، نسبت به پایان سال گذشته، معمولاً منفی است؛ با این حال، بانک شهر با اعتماد عموم شهروندان و ارتقای توان بازاریابی موفق شده این شاخص را در دو ماهه نخست سال، ماهانه حدود ۵ درصد افزایش دهد و با ارائه خدمات بانکی متفاوت، رضایت شهروندان را کسب کند