تاپ خبر۲۴: قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه‌ریزی بانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از پیشخوان‌های شهرنت، از ادامه نظارت بر فعالیت شهرنت‌ها تا پایان تعطیلات خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سید مرتضی صالحی، قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و […]

تاپ خبر۲۴: قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه‌ریزی بانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از پیشخوان‌های شهرنت، از ادامه نظارت بر فعالیت شهرنت‌ها تا پایان تعطیلات خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سید مرتضی صالحی، قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه‌ریزی این بانک با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان و مسافران نوروزی در پیشخوان‌های شهرنت گفت: از پیش از آغاز سال نو و با شروع تعطیلات، تمامی شهرنت‌ها با تمام توان به ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مراجعان پرداخت و هیچ مشکلی در پول ‌رسانی، سرویس دهی و … وجود نداشته است. وی افزود: بانک شهر به تاسی از بانک مرکزی و به دنبال افزایش سقف برداشت از خودپردازها از ۲میلیون ریال به ۵ میلیون ریال، امکان صدور کارت هدیه از طریق پیشخوان‌های شهرنت را از سه کارت به ۱۰ کارت افزایش داد که این اقدام همزمان با سال نو و فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، مورد استقبال شهروندان قرار گرفت، چراکهمشتریان این امکان را دارند تا با هر نوع کارت شتابی، کارت هدیه مورد نیاز خود را از شهرنت‌ها دریافت کنند و با وجود تعطیلی شعب شبکه بانکی کشور، مشکلی در این زمینه نداشته باشند. به گفته صالحی، تنها در روز ۳۰ اسفند، ۳۹ هزار و ۶۵۰ کارت هدیه ، در روز اول فروردین ۱۱ هزار و ۹۳۳ عدد و روز دوم فروردین ماه هشت هزار و ۴۷۷ عدد کارت هدیه از طریق پیشخوان‌های شهرنت صادر شده است. قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر در ادامه اظهار کرد: تا پایان تعطیلات نیز نظارت بر فعالیت تمامی پیشخوان‌های شهرنت وجود دارد و امیدواریم شهروندان برای انجام فعالیت‌های بانکی خود هیچ مشکلی نداشته باشند.